Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yasuni r1 zonder powerband

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 927 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66842 - Yasuni r1 zonder powerband
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8415 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rs50 vs rx50 26-9-2012 16:58 Print reply

Posts: 72
echt niet?
ook 90km/uur echte kilometers niet?
dan heb ik mijzelf daar in vergist denk ik,, jammer dat ik daar helemaal die uitlaat voor heb moeten kopen.
alles is verder inderdaad origineel echt puur de yasuni r1.
 
BenjaminDG 26-9-2012 16:59 Print reply

Posts: 4605
Zoals altijd is alles een werkend geheel, een uitlaat is goed als de rest ook goed is.

Wat brengt het op als je een dure uitlaat monteert wanneer je nog trage originele onderdelen hebt?


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 26-9-2012 om 17:00 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Cas DT 26-9-2012 17:01 Print reply

Posts: 3131
90 echte moet makkelijk kunnen.
Als die beroerd loopt in de powerband is die ook niet goed afgesteld.

98 op gps geklokt met originele derbi, alleen andere uitlaat.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
rs50 vs rx50 26-9-2012 17:03 Print reply

Posts: 72
ja daar heb je helemaal gelijk in idd,, had eigenlijk alleen op forums gelezen dat je brommer sneller zou rijden als je er een andere uitlaat op zou gooien,, dus dacht dan gelijk de snelste eronder ook. (wat ik dacht dat snelste was voor originele cilinder)
 
BenjaminDG 26-9-2012 17:04 Print reply

Posts: 4605
Had je dan niet beter eerst hier informatie zitten op zoeken of minder dure onderdelen kopen zodat alles wat beter is ipv alleen de uitlaat.
 
Vlaanderen vrij!
rs50 vs rx50 26-9-2012 17:04 Print reply

Posts: 72
hij loopt in de powerband niet beroerd verder maar ik had trekkracht verwacht in de powerband die die dus niet echt heeft (kan aan mij liggen natuurlijk) denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog lagen voor een sport uitlaat
 
rs50 vs rx50 26-9-2012 17:05 Print reply

Posts: 72
ik heb verder ook info gezocht hier, kijk maar op mijn profiel voor de topics die ik heb geplaatst,, daar kwam ik op de r1 uit
 
TZRBart 26-9-2012 17:06 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs50 vs rx50
hij loopt in de powerband niet beroerd verder maar ik had trekkracht verwacht in de powerband die die dus niet echt heeft (kan aan mij liggen natuurlijk) denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog lagen voor een sport uitlaat


Maak eens een filmpje dan...
 
rs50 vs rx50 26-9-2012 17:08 Print reply

Posts: 72
hoe zou ik die kunnen uploaden op het forum?
 
BenjaminDG 26-9-2012 17:09 Print reply

Posts: 4605
En je bent nu 16 of?
 
Vlaanderen vrij!
rs50 vs rx50 26-9-2012 17:11 Print reply

Posts: 72
ik ben 18
 
rs50 vs rx50 26-9-2012 17:19 Print reply

Posts: 72
heb verder bijna nooit originele cilinder gereden dus vandaar dat ik er weinig ervaringen mee heb verder
 
kpotmake 26-9-2012 17:35 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs50 vs rx50
ik ben 18

dan heb ik een betere oplossing: verkoop die brommer en koop een motor, dan heb je wel een fatsoenlijke powerband en kun je net iets makkelijker harder als 80
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
maerijn 26-9-2012 18:22 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

dan heb ik een betere oplossing: verkoop die brommer en koop een motor, dan heb je wel een fatsoenlijke powerband en kun je net iets makkelijker harder als 80

koop jij z'n rijbewijs? Wat heeft die nou aan zo'n achterlijke post
 
MarcoHagedoorn 26-9-2012 18:42 Print reply

Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joopie135
100 egte kms per uur met originele ongetunede cilinder met alleen andere uitlaat ga je niet redden.



Als je hem anders vertand, kun je dat wel halen
 

Dit topic is 8415 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved