echt niet?
ook 90km/uur echte kilometers niet?
dan heb ik mijzelf daar in vergist denk ik,, jammer dat ik daar helemaal die uitlaat voor heb moeten kopen.
alles is verder inderdaad origineel echt puur de yasuni r1.
ja daar heb je helemaal gelijk in idd,, had eigenlijk alleen op forums gelezen dat je brommer sneller zou rijden als je er een andere uitlaat op zou gooien,, dus dacht dan gelijk de snelste eronder ook. (wat ik dacht dat snelste was voor originele cilinder)
hij loopt in de powerband niet beroerd verder maar ik had trekkracht verwacht in de powerband die die dus niet echt heeft (kan aan mij liggen natuurlijk) denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog lagen voor een sport uitlaat
Quote:Oorspronkelijk gepost door: rs50 vs rx50
hij loopt in de powerband niet beroerd verder maar ik had trekkracht verwacht in de powerband die die dus niet echt heeft (kan aan mij liggen natuurlijk) denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog lagen voor een sport uitlaat
Quote:Oorspronkelijk gepost door: rs50 vs rx50
ik ben 18
dan heb ik een betere oplossing: verkoop die brommer en koop een motor, dan heb je wel een fatsoenlijke powerband en kun je net iets makkelijker harder als 80
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
dan heb ik een betere oplossing: verkoop die brommer en koop een motor, dan heb je wel een fatsoenlijke powerband en kun je net iets makkelijker harder als 80
koop jij z'n rijbewijs? Wat heeft die nou aan zo'n achterlijke post