Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #66842 - Yasuni r1 zonder powerband
|
Pagina 1 van 5
|
Dit topic is 8359 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
derbi ftw |
26-9-2012 15:02 |
Posts: 452 |
is de prop er al uit?
|
|
Sorry agent, onder de 80 slaat die af. |
|
rs50 vs rx50 |
26-9-2012 15:02 |
Posts: 72 |
heb er 2 proppen uitgehaald,, 1 in de bocht en 1 in de demper
|
|
|
|
rs50 vs rx50 |
26-9-2012 15:15 |
Posts: 72 |
Mn hele toerenteller komt trouwens niet eens boven 8500 toeren uit tijdens het rijden,, alleen in zn vrij,, 1 en 2.
De cilinder is wel origineel want de merktekens staan erop
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
26-9-2012 15:47 |
Posts: 17929 |
hoe weet je dat hij goed afgesteld is?
|
|
|
|
bennietbeun |
26-9-2012 16:01 |
Posts: 817 |
thijsse anders loopt hij niet mooi ..
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
26-9-2012 16:04 |
Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
thijsse anders loopt hij niet mooi ..
Niet te bij de hand, waar maak jij uit op dat hij mooi loopt?
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
rs50 vs rx50 |
26-9-2012 16:24 |
Posts: 72 |
Mijn bougie geeft mooi koffie bruin af en hij loopt mooi in de toeren op en weer terug,, loopt ook prima stationair.
|
|
|
|
BenjaminDG |
26-9-2012 16:35 |
Posts: 4605 |
Ook al rijdend getest?
En derbij, originele cillinder moet je ook geen wonderen van verwachten.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 26-9-2012 om 16:36 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
rs50 vs rx50 |
26-9-2012 16:46 |
Posts: 72 |
jazeker heb hem rijdend getest,,
1e en 2e versnelling haalt hij gwn bijna 10.000 toeren
6e versnelling 8500 toeren en zo'n 80km/uur
ik had op forums gelezen dat de yasuni r1 rond de 100km/uur zou halen en sommige "zeggen" er zelfs 110 mee te halen.
daarbij had ik verwacht dat hij ook wat kracht zou hebben maar echt minimaal.
Met mijn originele uitlaat haalde ik ook al zo'n 77km/uur echte kilometers.
|
|
|
|
derbi ftw |
26-9-2012 16:48 |
Posts: 452 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs50 vs rx50
jazeker heb hem rijdend getest,,
1e en 2e versnelling haalt hij gwn bijna 10.000 toeren
6e versnelling 8500 toeren en zo'n 80km/uur
ik had op forums gelezen dat de yasuni r1 rond de 100km/uur zou halen en sommige "zeggen" er zelfs 110 mee te halen.
daarbij had ik verwacht dat hij ook wat kracht zou hebben maar echt minimaal.
Met mijn originele uitlaat haalde ik ook al zo'n 77km/uur echte kilometers.
110 km/u kun je makkelijk redden ( 80cc + r1)
Het licht aan de setup....
|
|
Sorry agent, onder de 80 slaat die af. |
|
rs50 vs rx50 |
26-9-2012 16:49 |
Posts: 72 |
plus dat hij als ik hem over de 8000 toeren trek ik er geen kracht mee win,, alleen een hoop lawaai
Dit bericht is gewijzigd door rs50 vs rx50 op 26-9-2012 om 16:49 uur.
|
|
|
|
rs50 vs rx50 |
26-9-2012 16:51 |
Posts: 72 |
ja oke ik heb dat iets verkeerd neergezet,, 110km/uur is mijn doel niet maar was vooral zeg maar die powerband,, hij heeft niet meer kracht dan originele cilinder
|
|
|
|
bennietbeun |
26-9-2012 16:53 |
Posts: 817 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]
Niet te bij de hand, waar maak jij uit op dat hij mooi loopt?
nou jaa , zeg ales hij niet mooi loop moet je er ook niet mee gaan rijden he dat is altijd tegen mij gezecht dus van daar
rs50 vs rx50
voor de rest nog orgineel ?? (denk aan ondstekin enz )
|
|
|
|
gradus |
26-9-2012 16:53 |
Posts: 619 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ook al rijdend getest?
En derbij, originele cillinder moet je ook geen wonderen van verwachten.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 26-9-2012 om 16:36 uur.
het is al gezegt originele cilinder
is gewoon niks
|
|
|
|
joopie135 |
26-9-2012 16:54 |
Posts: 109 |
100 egte kms per uur met originele ongetunede cilinder met alleen andere uitlaat ga je niet redden.
|
|
|
|
Dit topic is 8359 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 5
|
|