maerijn |
24-9-2012 19:00 |
Posts: 2455 |
Ten eerste helpt het als het droog is
|
|
|
|
antonhonda |
24-9-2012 19:03 |
Posts: 3616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Crossbrommert gek
Hallo,
heeft iemand nog tips hoe ik een hele scherpe bocht neem met m'n mt'tje?
Hoor het graag
kijk motorrace die lijnen moet je ongever volgen... en google doet ook wonderen
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
JB1 |
24-9-2012 19:05 |
Posts: 14881 |
Knie aan de grond
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
grasmaaier89 |
24-9-2012 19:07 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Crossbrommert gek
Hallo,
heeft iemand nog tips hoe ik een hele scherpe bocht neem met m'n mt'tje?
Hoor het graag
met crossen of wegracen?
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
bennietbeun |
24-9-2012 19:08 |
Posts: 817 |
geen gas terug in de bocht dus gewoon volgas geven en niet gaan op schakenlen
|
|
|
|
markRD |
24-9-2012 19:09 |
Posts: 1179 |
Je moet juist de radius zo groot mogelijk maken, maar ik zou niet te hard proberen te gaan op 'n mt, vooral met twijfelachtige banden.
Dit bericht is gewijzigd door markRD op 24-9-2012 om 19:09 uur.
|
|
|
|
mbx-genieter |
24-9-2012 19:11 |
Posts: 758 |
Een mbx nemen of ns1 dat gaat beter dan een mt.
|
|
|
|
4takker |
24-9-2012 19:19 |
Posts: 2395 |
zogen dat je half gas rijd en dan gewoon een bocht in smijten.
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
grasmaaier89 |
24-9-2012 19:21 |
Posts: 14412 |
goeie bandjes willen ook wel werken.
goeie vering is ook een must
wat betreft de persoon? Dat moet je zelf maar uitvogelen... Ieder heeft zn eigen manier van rijden.
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
kpotmake |
24-9-2012 19:35 |
Posts: 3065 |
goede banden + goede vering zoals gezegd
juiste bandendruk
goed de bocht door kijken natuurlijk (het belangrijkste)
owja niet vallen, helpt ook
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
Cas DT |
24-9-2012 19:37 |
Posts: 3131 |
Twist of the wrist II kijken, 1,5 uur aan bochten techniek..
Al betwijfel ik hoeveel je er aan hebt op een mt.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
kpotmake |
24-9-2012 19:39 |
Posts: 3065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Twist of the wrist II kijken, 1,5 uur aan bochten techniek..
Al betwijfel ik hoeveel je er aan hebt op een mt.
idd, hier leer je dat je zelf naast de motor moet hangen om de motor rechter te houden
op bv een supermotard (en honda mt in dit geval) moet je eigenlijk weer het tegenovergestelde doen
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
carlosmt5 |
25-9-2012 8:21 |
Posts: 294 |
een goede verzekering hebben
|
|
Hollands Next BeunHaas |
|
Aprilia RX 50 2003 |
25-9-2012 10:43 |
Posts: 6717 |
ik heb ook met noppen op circuit gereden (pottendijk). altijd zorgen dat het voorwiel meer grip heeft dat achterop. als de achterkant uitbreekt dat trek je wel weer bij, als de voorkant er vandoor gaat
en idd goed de bocht doorkijken.
met een cros/sm model moet je idd niet er naast hangen, maar de andere kant op zodat je schever kan.
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
Royal Club |
25-9-2012 11:38 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
ik heb ook met noppen op circuit gereden (pottendijk). altijd zorgen dat het voorwiel meer grip heeft dat achterop. als de achterkant uitbreekt dat trek je wel weer bij, als de voorkant er vandoor gaat
en idd goed de bocht doorkijken.
met een cros/sm model moet je idd niet er naast hangen, maar de andere kant op zodat je schever kan.
hangt er meer vanaf hoe je de bocht door wil en hoe het wegdek er bij ligt. als het nat is kan je beter iets meeleunen en je fiets zo recht op mogelijk houden.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|