Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mengverhouding

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 977 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66822 - mengverhouding
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1128 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

moekpens 21-9-2012 9:53 Print topicpost
Posts: 1
Hallo,

ik vroeg me af of er bij brommers verschil in mengverhouding zit? en zo ja waar dat aan ligt?
aangezien ik er zelf niet heel veel verstand van heb en ik dit voor school moet onderzoeken hoop ik dat jullie mij kunnen helpen

thx
 

pompower 21-9-2012 12:20 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: moekpens
Hallo,

ik vroeg me af of er bij brommers verschil in mengverhouding zit? en zo ja waar dat aan ligt?
aangezien ik er zelf niet heel veel verstand van heb en ik dit voor school moet onderzoeken hoop ik dat jullie mij kunnen helpen

thx

er zit wel zeker verschil in, maar heeft ook te maken met de kwaliteit van de olie
 
www.basvanloenen.nl
Mark300 21-9-2012 12:35 Print reply
Posts: 440
Crosser, wegbrommer, toerenbeuker, rustig zondagsbrommertje.

Een ieder smeert voor zich, sommige op gevoel, sommige met een spuit om exact af te meten.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
puchcobra4t 21-9-2012 15:39 Print reply

Posts: 116
In de jaren 60/70 werd er ongeveer 1op 25 gesmeerd, en van de jaren 70 tot nu is het ongeveer 1op 50, en bij buitenboordmotoren is het zelfs 1op 100. Veel succes met je verdere onderzoek.
 
ook ik maak fouten!
bennietbeun 21-9-2012 16:05 Print reply
Posts: 817
ik smeer mijn sparta met 1op75 (eerst 1op50 maar na een vastnaaier door een dacht gekoolt uitlaat poort )

en me crossbrommer 1op40

 

Dit topic is 1128 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved