Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Kawasaki KX 80 Vastgelopen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 967 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66807 - Kawasaki KX 80 Vastgelopen?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6635 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

THE CRAZY DOCTOR 19-9-2012 23:27 Print reply

Posts: 1302
Het is een 2takt die op het land gebruikt wordt!
mooooap rechte stuk op bam gas dicht -> nouwelijks smering meer..
 
derbi ftw 20-9-2012 13:20 Print reply

Posts: 452
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
Het is een 2takt die op het land gebruikt wordt!
mooooap rechte stuk op bam gas dicht -> nouwelijks smering meer..


Dat zei J0ren ook al.....
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
THE CRAZY DOCTOR 20-9-2012 13:41 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi ftw
[...]


Dat zei J0ren ook al.....

Ow shit niet gelezen!
Maar in ieder geval crosszaak hier in de buurt adviseert zelf ook om (als je op het land rijdt) 1 op 35 of zelfs 1 op 30 te smeren, op de baan gewoon 1 op 40
 
ts50cc 20-9-2012 21:34 Print reply

Posts: 353
als die maar goed smeert
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]

Ow shit niet gelezen!
Maar in ieder geval crosszaak hier in de buurt adviseert zelf ook om (als je op het land rijdt) 1 op 35 of zelfs 1 op 30 te smeren, op de baan gewoon 1 op 40


 
Zonder smering loopt alles naar de tering!
TZRBart 20-9-2012 21:49 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ts50cc
als die maar goed smeert [...]




Gewoon tussengassen of volle bak remmen, op de motor remmen met 2 takt is altijd slecht.
 

Dit topic is 6635 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved