Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - suzuki tsx 22mm carburateur

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 924 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #66784 - suzuki tsx 22mm carburateur
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3534 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxhunter 11-9-2012 21:31 Print reply

Posts: 9332
dan zit je nog met de schokbreker
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
dirktimmer 11-9-2012 22:36 Print reply

Posts: 1737
je hebt gewoon een 20mm. bij de gasschuif issie 20, als je hem aan de buitenkant opmeet is hij 21/22.

maar tis gewoon de vm20, daarvan kun je de bekjes naar binnen vijlen, maar op een tsx heeft dat niet veel zin, omdat je de cilinder er niet mooi op kunt laten aansluiten.

gewoon 16 mikuni nemen/houden, en op originele box blijven rijden, issie ook veel makkelijker af te stellen dan met een powerfilter.
 
PRO TUNING 12-9-2012 19:27 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
je hebt gewoon een 20mm. bij de gasschuif issie 20, als je hem aan de buitenkant opmeet is hij 21/22.

maar tis gewoon de vm20, daarvan kun je de bekjes naar binnen vijlen, maar op een tsx heeft dat niet veel zin, omdat je de cilinder er niet mooi op kunt laten aansluiten.

gewoon 16 mikuni nemen/houden, en op originele box blijven rijden, issie ook veel makkelijker af te stellen dan met een powerfilter.



Een 20 mm t.o.v. en 16 mm heeft zeker nut.

De oppervlakte is 57 % groter en loopt in de top toerental veel beter door.
 
kenny77 12-9-2012 19:29 Print reply

Posts: 29286
De standaard inlaat van een tsx is te klein, dat bedoeld Dirk denk ik.
Bij mijn 70cc heb ik deze ook wat aangepast, want dit sloot niet fijn aan.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 12-9-2012 20:05 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]



Een 20 mm t.o.v. en 16 mm heeft zeker nut.

De oppervlakte is 57 % groter en loopt in de top toerental veel beter door.

als de inlaat in de cilinder maar 16mm is zal het verschil alleen maar negatief zijn. Het makkelijkste is gewoon die 16mm erop houden.
 
I Can Play With Madness
Ijzeren Rinus 13-9-2012 20:44 Print reply

Posts: 399
heb hem toch al binnen dus we gaan gewoon proberen
 

Dit topic is 3534 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved