bartbrouwer |
8-9-2012 21:29 |
Posts: 529 |
maatje van mij heeft vorige week een honda cr250 gekocht van 96, hij staat op kenteken met 6kW... klopt uiteraard niet maar voor die domme woute genoeg!
|
|
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125 |
|
Cas DT |
8-9-2012 21:32 |
Posts: 3131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
maatje van mij heeft vorige week een honda cr250 gekocht van 96, hij staat op kenteken met 6kW... klopt uiteraard niet maar voor die domme woute genoeg!
Dat het 250cc is ipv 125 valt vast niet op nee.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
thedutchrockstar |
8-9-2012 22:26 |
Posts: 500 |
De Yamaha TW 125, ontzettend grappig machientje, voldoet aan de regelingen en is ook nog een beetje appart (en in nederland te verkrijgen)
De Honda NX 125, ik heb zn grote broer gehad, niet kapot te krijgen wel moeilijk in nederland te vinden (Duits of belgische import?)
De Honda varadero 125, een grote fiets voor wat serieuser rijwerk, voldoet puntje precies aan de regelingen, behoorlijk pittig blok voor een 125. Ze zijn wel wat duurder en bijna niet te krijgen in Nederland (in belgie zijn ze daaraan tegen wel populair)
Mijn 2 centjes
|
|
2 wheel madness |
|
pompower |
9-9-2012 13:00 |
Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
http://www.motor-for...ist_message/23302244
Daar staat nog wat informatie.
Ik vind die Duke erg mooi, maar 4 takt, beetje langzaam ben ik bang.
prachtige duke inderdaad,
maar 2 takt zou het mooist zijn
ga denk voor die aprillia mx 125 of voor de caviga mito,
maar als ik een nx in duitsland kan vinden is het ook prachtig
Dit bericht is gewijzigd door pompower op 9-9-2012 om 13:02 uur.
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
JB1 |
9-9-2012 13:08 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
http://www.motor-for...ist_message/23302244
Daar staat nog wat informatie.
Ik vind die Duke erg mooi, maar 4 takt, beetje langzaam ben ik bang.
Ach, zolang je met andere 125cc's rijdt is het niet zo erg.
Moet je er wel op letten wat je voor ontbijt neemt en vlak voor je gaat rijden even een grote boodschap doet.
Anders ben je niet als snelste weg
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Derbi-Olaf |
9-9-2012 13:17 |
Posts: 14999 |
duke 125 rijd poeptraag, minder sensatie dan je brommertje.
En ze zijn niet zomaar te ontgrenzen
-lees:CDI begrenzing-
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
pompower |
9-9-2012 13:36 |
|
pompower |
9-9-2012 13:53 |
Posts: 1777 |
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
Frysk |
9-9-2012 21:20 |
Posts: 34930 |
|
|
giggitybyte |
|
Santa Cruz |
9-9-2012 21:44 |
Posts: 716 |
125cc zou ik ook 2takt nemen.
Ik denk aan ene Suzuki ts 125 r. Maat van me heeft zo een. Rijdt echt vlot, dingen hebben standaard 22 pk. Zit erg comfortabel want die is breed! Bovendien ook bijhoorlijk uitgerust. Denk bv aan een toerenteller, elektrische starter, grote tank, aparte oliepomp (als dat luxe is?) in ieder geval geen geklooi aan de pomp
Verder misschien Kawasaki kdx 125? Yamaha dt 125 ?
Honda crm 125 bestaat ook. Ik dacht dat ze in Nederland minder zeldzaam zijn dan in België. Schijnt zeer snelle motor te zijn.
|
|
2takt of 4takt? Supermotard! |
|
Frysk |
9-9-2012 21:46 |
|
Santa Cruz |
9-9-2012 21:58 |
|
Frysk |
9-9-2012 22:03 |
Posts: 34930 |
|
|
giggitybyte |
|
j0ren |
9-9-2012 22:09 |
Posts: 1298 |
Staan enkele Honda CR125's op marktplaats met kenteken.
Even keutelen en je hebt ze zo op 11kw kenteken.
Dingen hebben standaard zo'n 35pk dus rijd erg leuk. Houd er wel rekening mee dat je met zo'n motor wel meer onderhoud hebt als bij een standaard 11kw motor.
|
|
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel |
|
melvin_dt |
9-9-2012 22:19 |
Posts: 279 |
|
|
|
|