naar de gaskabel heb ik nog niet gekeken maar miss is het ook wel de benziene slag zijn dat die noet goed door loopt maar dan noch ik kan een beet je gas geven
ik heb het blok met een beetje olie inelaar gezet dat kan het ook wel eens zijn
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
naar de gaskabel heb ik nog niet gekeken maar miss is het ook wel de benziene slag zijn dat die noet goed door loopt maar dan noch ik kan een beet je gas geven
ik heb het blok met een beetje olie inelaar gezet dat kan het ook wel eens zijn
hoe bedoel je dat je het blok met een beetje olie in elkaar hebt gezet?
zo net weer thuis van de brommer cross mooie wedstrijd
als ik de hand voor de carburateur hou dan doet hij het even 20 sec iets minder nog en dan is het over kan geen gas geven valt hij uit
carburateur schoon en ik weet niet wat het probleem kan zij carburateur te groot ??
hallo ik heb reeds een quad (450) maar ik word 16 en als ik naar school zou gaan had ik graag een Orion abg 30 gekocht klopt het dat het Chinese brol is ?
a2b leuk jaa
probleem gevonden VEEEEEL te groote sproeier 240
nu heb ik er een 89 in hij loopt stationer maar kan geen gas geven
ik had ooit eens een website waar ik op kon kijken of ie dan te groot of te klein is maar ik hoop dat julie mij dat wel kunnen vertelen
hij rookt mooie blauwe rook (iets te veel olie bij het in elkaar zetten )
Quote:Oorspronkelijk gepost door: A2B
hallo ik heb reeds een quad (450) maar ik word 16 en als ik naar school zou gaan had ik graag een Orion abg 30 gekocht klopt het dat het Chinese brol is ?
zo dra het chineese 4takt is is het best ik had er ook blokje bijna 6 jaa oud en geen lager cilinder helemaal niks vervangen raar toch strat en lopen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
a2b leuk jaa
probleem gevonden VEEEEEL te groote sproeier 240
nu heb ik er een 89 in hij loopt stationer maar kan geen gas geven
ik had ooit eens een website waar ik op kon kijken of ie dan te groot of te klein is maar ik hoop dat julie mij dat wel kunnen vertelen
hij rookt mooie blauwe rook (iets te veel olie bij het in elkaar zetten )
trekt je gaskabel je gasschuif wel omhoog? misschien kun je dat eerst wel bekijken.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: A2B
Dus ik mag veronderstellen dat het geen brol is en het lang uithoud ?
De kwaliteit is stukken minder dan een japans brommertje. Frames zijn niet van alluminium maar gehard staal, bij schade dus gelijk bewerken tegen de roest. 50cc 4takt blok is moeilijk op te voeren en zal dus ook niet snel boven de 65-70 komen zonder heel veel geld in te stoppen.
Als het voor dagelijks vervoer is, zou ik het je afraden. Een 2e hands am6 brommer is in prijs vergelijkbaar, alleen kwalitatief een stuk beter.
65/70 ?? het is een 4takt geen 2 takt ik kreeg een 50 cc chinees op 94.5 km/peruur open pijp helpt al veel en iets zwarder vertanden achter tandwiel kleiner en voor wat grooter
ja gasschuif gaat gewoon om hoog
het licht hem aan de sproeiers eerst zat er een 240 in en daar na had een 89 in en nu zit er een 120 in maar er mag nog wel wat groter in ik zat te denken aan 130 of 140 bougie is goud/zwart hij is niet nat tot half gas gaat het goed en dat stottert hij en knallen uit de uitlaat
maar de ontsteking is gister af gesteld
oow ja het is een mikuni 26 mm
Dit bericht is gewijzigd door bennietbeun op 9-9-2012 om 23:12 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
65/70 ?? het is een 4takt geen 2 takt ik kreeg een 50 cc chinees op 94.5 km/peruur open pijp helpt al veel en iets zwarder vertanden achter tandwiel kleiner en voor wat grooter
ja gasschuif gaat gewoon om hoog
het licht hem aan de sproeiers eerst zat er een 240 in en daar na had een 89 in en nu zit er een 120 in maar er mag nog wel wat groter in ik zat te denken aan 130 of 140 bougie is goud/zwart hij is niet nat tot half gas gaat het goed en dat stottert hij en knallen uit de uitlaat
maar de ontsteking is gister af gesteld
Tuurlijk jochie, blijven dromen
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
jonge het is gewoon zo voor tandwiel van 20 en achter 35 en dat met een automaat maar nu weer ontopic plz ...
Een Chinees automaat met tandwiel 20/35 en dan van sproeier 240 naar 89 gaan.
Jij maakt vorderingen
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!