Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kawasaki kx250 waar moet ik op letten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 467 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #66742 - kawasaki kx250 waar moet ik op lett...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2327 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bartbrouwer 30-8-2012 8:03 Print topicpost
Posts: 529
hoi allemaal, ik ga morgen kijken voor een kawa kx250 uit 89, maar waar moet ik op letten als ik hem koop, zijn er typische kawa kwaaltjes waar ik aan moet denken?

alvast bedankt!
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125

rubbert 30-8-2012 10:07 Print reply

Posts: 8825
Dat de powervalves wel goed werken, dus dat hij onderin goed trekt, en bovenin nog beter.

Dus niet dat hij of alleen bovenin in één keer gaat vliegen of dat als hij hoger in toeren komt helemaal geen fatsoenlijke powerband krijgt
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
PRO TUNING 30-8-2012 14:39 Print reply

Posts: 4000
Wat verwacht je van en 23 jaar oude crosser ?
 
Marcooow 30-8-2012 18:17 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Wat verwacht je van en 23 jaar oude crosser ?


ligt eraan hoe die er bij staat, als die niet veel gebruikt is en hij de hoofdprijs voor een oude moter moet hebben, dan kan je er wel vanuit gaan dat je ook een goed ding koopt (dus ook weinig speling, en geen verlast frame etc.)

als je een ding hebt van een paar honderd, ja dan moet je ook niet teveel verwachten en kan je onverwachte kosten maken.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
Dat de powervalves wel goed werken, dus dat hij onderin goed trekt, en bovenin nog beter.

Dus niet dat hij of alleen bovenin in één keer gaat vliegen of dat als hij hoger in toeren komt helemaal geen fatsoenlijke powerband krijgt



ik zou toch ook wel kijken naar het rijwielgedeelte, speling op balhoofd, speling op het prolink, op de achterbrug

losse spaken, slinger in de wielen, hoe het kapwerk eruit ziet, banden, lekke vering

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 30-8-2012 om 18:20 uur.
 
faster than a bullet!
kpotmake 30-8-2012 18:21 Print reply

Posts: 3065
speling op pro link / achterbrug / balhoofd / glijbussen voorvork / wiellagers / remvloeistof / dikte remblokken / schijven / krassen putjes in de binnenpoten blabla het gebruikelijke
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Makrolon 31-8-2012 1:19 Print reply

Posts: 6733
Op de prijs. Zorgen dat de prijs laag genoeg is zodat je alles kan reviceren/vernieuwen. Want je moet er van uit gaan dat je alles moet aanpakken als je zon oud ding koopt. Het valt eigenlijk nooit mee.
 
KTM 525 EXC Supermoto
bartbrouwer 31-8-2012 7:39 Print reply
Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Op de prijs. Zorgen dat de prijs laag genoeg is zodat je alles kan reviceren/vernieuwen. Want je moet er van uit gaan dat je alles moet aanpakken als je zon oud ding koopt. Het valt eigenlijk nooit mee.


er word 550 gevraagd, ik wil er rond de 450 aan kwijt
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
bartbrouwer 31-8-2012 17:44 Print reply
Posts: 529
vandaag langs geweest, en alles was troep, geen kickstarter, koppeling werke niet, remmen waren niet alles, kappen waren gescheurd overal speling, tandwiel met happen eruit...

mooi laten staan
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125

Dit topic is 2327 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved