Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vermogen valt weg

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 887 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66733 - vermogen valt weg
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1354 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gieljangt 27-8-2012 20:49 Print topicpost

Posts: 95
hallo

ik heb nu een tsx met een 50 cc malossi een mikuni en een leovinci
maar als ik arcelereer en hem in 5 de leg stijgt hij nog even in toeren en dan valt ie weg terug naar de 5d toeren
en ie blijkt dan ook redelijk warm te zijn

alle antwoorden zijn welkom
mvg gieljan
 
afstelling is de kunst van hard gaan

Derbi-Olaf 27-8-2012 21:31 Print reply

Posts: 14999
trekt wss je vlotterkamer leeg
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
gieljangt 29-8-2012 0:40 Print reply

Posts: 95
nope want met lege of volle tank geeft het geen verschil
maar kan dit begrenzing zijn op de ontsteking?
 
afstelling is de kunst van hard gaan
Santa Cruz 29-8-2012 0:44 Print reply

Posts: 716
Denk niet dat het aan begrenzing ligt van je ontsteking.
Dan zou in elke versnelling moeten terugvallen.
 
2takt of 4takt? Supermotard!
Maup 29-8-2012 0:46 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gieljangt
nope want met lege of volle tank geeft het geen verschil
maar kan dit begrenzing zijn op de ontsteking?

Als je vlotterkamer leeggetrokken wordt maakt dat niks uit.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
pompower 29-8-2012 0:49 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gieljangt
nope want met lege of volle tank geeft het geen verschil
maar kan dit begrenzing zijn op de ontsteking?

is wsl de begrenzer, ff ontgrenzen duss
 
www.basvanloenen.nl

Dit topic is 1354 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved