Joo o, heb hier een probleem met men Gilera H@k:
heb net keerring van waterpomp vervangen omdat er sludge in men motorblok zat (wit-grijze drab hetgeen een mengeling is van blokolie en kvs)
Na vervanging van keerring ging ik er rondje op rijden (enkele kilometers), en wat blijkt? zuipt nog steeds kvs als een achterlijke... om maar een idee te geven: na een viertal km was kvs tank zo goed als leeg. Voor de rest geen lek te bespeuren. Naar mijn idee werd de cilinder ook redelijk warm (kon hem max 1 seconde aanraken zonder te verbranden). Het leek mij bovendien dat de slangen niet echt onder druk stonden; kon ze nog perfect induwen...
Olie opnieuw afgetapt, maar deze zag er normaal uit. Kvs slang aan waterpomp afgekoppeld, en hier zat een olie-achtige schijn op. Zag iig niet meer helder (blauw), eerder vuilgroen met een oliewaas erop.
Iemand een idee wat het probleem is? Thanks voor de moeite
|