Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - AM6 blok langzamer laten lopen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 810 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #66716 - AM6 blok langzamer laten lopen.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maxxx11 23-8-2012 11:35 Print reply

Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simson
[...]



hoeveel toeren maak je?
en weet je zeker dat je CDI niet ontgrenst is?




De toeren begrenzer is er inderdaad uit, en de cdi is niet ontgrenst
 
[blue]Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee? Ja maar wel op de snelweg jongeman![/blue]
Aprilia RX 50 2003 23-8-2012 12:25 Print reply

Posts: 6717
ik zat zelf een tijdje terug te denken om 1 of 2 versnellingen weg te halen. misschien voor jou een optie om te proberen?

ikzelf heb nu wat anders te doen anders ging ik t zelf een keer proberen.

edit: http://www.brommerforum.nl/showtopic/66662

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 23-8-2012 om 12:30 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
pompower 23-8-2012 13:02 Print reply

Posts: 1777
ken ook gewoon een heel brak luchtfilter eropzetten dat bijna geen lucht doorlaat
 
www.basvanloenen.nl
TZRBart 23-8-2012 16:51 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
ik zat zelf een tijdje terug te denken om 1 of 2 versnellingen weg te halen. misschien voor jou een optie om te proberen?

ikzelf heb nu wat anders te doen anders ging ik t zelf een keer proberen.

edit: http://www.brommerforum.nl/showtopic/66662

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 23-8-2012 om 12:30 uur.


Dat is toch niet tijdelijk en het is waardeloos... Je verbruik stijgt daardoor en je maakt geen snelheid. Dan kun je hem beter met een prop begrenzen, veel makkelijker en makkelijker terug te zetten
 
simson 24-8-2012 10:13 Print reply
Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxxx11
[...]



De toeren begrenzer is er inderdaad uit, en de cdi is niet ontgrenst



heuu

de toeren begrenzer is er uit maar je cdi is niet ontgrenst?

op een tzr van boven bouwjaar 2006 is begrenst in de cdi als die is ontgrenst heb je geen toeren begrenzer meer.


 
Aprilia RX 50 2003 24-8-2012 18:00 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Dat is toch niet tijdelijk en het is waardeloos... Je verbruik stijgt daardoor en je maakt geen snelheid. Dan kun je hem beter met een prop begrenzen, veel makkelijker en makkelijker terug te zetten


je behoudt wel veel meer trekkracht dan met een prop
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
TZRBart 24-8-2012 20:04 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simson
[...]



heuu

de toeren begrenzer is er uit maar je cdi is niet ontgrenst?

op een tzr van boven bouwjaar 2006 is begrenst in de cdi als die is ontgrenst heb je geen toeren begrenzer meer.





Klopt, hij begrijpt niet dat als je het cdi doorboort die toerenbegrenzer weg is.
 
maxxx11 25-8-2012 16:59 Print reply

Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]



Klopt, hij begrijpt niet dat als je het cdi doorboort die toerenbegrenzer weg is.

cdi is niet door geboord en zit er nog wel in... maar in toeren kan ie gewn doorlopen tot 12000 ofzo

 
[blue]Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee? Ja maar wel op de snelweg jongeman![/blue]
TZRBart 25-8-2012 18:45 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxxx11
[...]

cdi is niet door geboord en zit er nog wel in... maar in toeren kan ie gewn doorlopen tot 12000 ofzo



Maak eens een foto, kan goed dicht zijn gekit...
 
maxxx11 26-8-2012 10:21 Print reply

Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Maak eens een foto, kan goed dicht zijn gekit...


het is een tzr uit 2005, dus die heeft een andere cdi he,...
maar ik maak morgen een foto, de brommer is nu niet in mn buurt...
 
[blue]Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee? Ja maar wel op de snelweg jongeman![/blue]
TZRBart 26-8-2012 12:20 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxxx11
[...]


het is een tzr uit 2005, dus die heeft een andere cdi he,...
maar ik maak morgen een foto, de brommer is nu niet in mn buurt...


Ooh is 'ie uit 2005, tja die zijn volgens mij enkel op de uitlaat begrensd... Of heb ik dat verkeerd?
 
ChielTZR 26-8-2012 16:38 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Ooh is 'ie uit 2005, tja die zijn volgens mij enkel op de uitlaat begrensd... Of heb ik dat verkeerd?


dat heb je verkeerd.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Royal Club 26-8-2012 17:13 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


dat heb je verkeerd.


die snorkel in de luchtbox is geen begrenzer, en die vernauwing in het membraan is ook geen begrenzer, wat blijft er dan over op de uitlaat na?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maup 26-8-2012 17:15 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


die snorkel in de luchtbox is geen begrenzer, en die vernauwing in het membraan is ook geen begrenzer, wat blijft er dan over op de uitlaat na?

cdi
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 26-8-2012 17:16 Print reply

Posts: 60390
2005 is niet op cdi begrensd..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 6488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved