luc-hendriks |
15-8-2012 17:04 |
Posts: 424 |
is er toch iets foet gegaan met reviceren
|
|
|
|
milan_w |
15-8-2012 21:02 |
Posts: 117 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: luc-hendriks
is er toch iets foet gegaan met reviceren
Ik dacht van niet, maar ik heb van alles foto's getrokken voor mijn eindwerk dus hoe kan ik die simpel tonen op dit topic?
|
|
|
|
rensss |
15-8-2012 21:11 |
Posts: 1110 |
Foto's uploaden via Imageshack bijvoorbeeld dan krijg je een link van je foto's. Directe link gebruiken dus kopieren.
Dan de link:
[img]link[/img] Daar tussen plaatsen
Dit bericht is gewijzigd door rensss op 15-8-2012 om 21:11 uur.
|
|
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast? |
|
Santa Cruz |
15-8-2012 21:17 |
Posts: 716 |
Zitten beide borgplaatjes bij de schakelwals? Die helpen namelijk bij het schakelen om die lipjes al dan niet in te drukken.
Kan het niet anders verwoorden
|
|
2takt of 4takt? Supermotard! |
|
tsxhunter |
16-8-2012 0:42 |
Posts: 9332 |
ik denk dat je die as waar de schakelpook op zit niet goed hebt zitten die moet zo zitten dat je aan beide kanten nog 1 tandje over hebt volgens mij.
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
milan_w |
16-8-2012 12:01 |
Posts: 117 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Santa Cruz
Zitten beide borgplaatjes bij de schakelwals? Die helpen namelijk bij het schakelen om die lipjes al dan niet in te drukken.
Kan het niet anders verwoorden
beste, wat zijn de borgplaatjes? Sorry dit is de eerste keer dat ik een brommer reviseer :s
|
|
|
|
milan_w |
16-8-2012 12:05 |
Posts: 117 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
ik denk dat je die as waar de schakelpook op zit niet goed hebt zitten die moet zo zitten dat je aan beide kanten nog 1 tandje over hebt volgens mij.
Hier heb ik ook even aan zitten klungelen, en dan heb ik gekeken op een foto van internet hoe deze erop moest, zoals je zegt dat er evenveel tandjes links als rechts zitten en dit zit normaal gezien goed.
|
|
|
|
milan_w |
16-8-2012 12:11 |
Posts: 117 |
Dit bericht is gewijzigd door milan_w op 16-8-2012 om 12:11 uur.
|
|
|
|
Santa Cruz |
16-8-2012 19:42 |
Posts: 716 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: milan_w
[...]
beste, wat zijn de borgplaatjes? Sorry dit is de eerste keer dat ik een brommer reviseer :s
Ja, beetje slordig uit gelegd. Hier is een foto, deze zal het wel duidelijker maken. Nummer 12 en 14 die bedoel ik dus
Die zitten ergens achter je koppeling om je schakelwals heen. Ze zorgen ervoor dat die lipjes (nummer 8 en 9) op de juiste manier terugschieten bij het schakelen.
|
|
2takt of 4takt? Supermotard! |
|
milan_w |
17-8-2012 14:53 |
Posts: 117 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Santa Cruz
[...]
Ja, beetje slordig uit gelegd. Hier is een foto, deze zal het wel duidelijker maken. Nummer 12 en 14 die bedoel ik dus
Die zitten ergens achter je koppeling om je schakelwals heen. Ze zorgen ervoor dat die lipjes (nummer 8 en 9) op de juiste manier terugschieten bij het schakelen.
afbeelding
A ja, die zitten er beide op. Zou het misschien kunnen dat deze verkeerd zitten of ofdat dat mechanisme verkeerd in elkaar zit? Ookal denk ik niet dat dit het geval is, je weet maar nooit zeker
|
|
|
|
bartbrouwer |
17-8-2012 14:56 |
Posts: 529 |
koppelingskabel niet te strak?
|
|
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125 |
|
Santa Cruz |
17-8-2012 21:06 |
Posts: 716 |
Misschien eens het volgende proberen:
Koppeling en schakelmechanisme eruit halen aan de koppelingskant. Daarna eens kijken als je alle versnellingen kunt nemen door aan de schakelwals te draaien.
Hierdoor krijg je een zicht op de plaats van het probleem. Tussen de carter (=de bak zelf) of het schakelmechanisme.
succes
|
|
2takt of 4takt? Supermotard! |
|
milan_w |
17-8-2012 23:39 |
Posts: 117 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
koppelingskabel niet te strak?
momenteel hangt hij er zelfs niet meer aan, dus daaraan ligt het zeker al niet.
|
|
|
|
milan_w |
17-8-2012 23:40 |
Posts: 117 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Santa Cruz
Misschien eens het volgende proberen:
Koppeling en schakelmechanisme eruit halen aan de koppelingskant. Daarna eens kijken als je alle versnellingen kunt nemen door aan de schakelwals te draaien.
Hierdoor krijg je een zicht op de plaats van het probleem. Tussen de carter (=de bak zelf) of het schakelmechanisme.
succes
Sorry, maar ik begrijp niet helemaal wat u bedoeld? Moet ik de rechterkap eraf halen? En wat moet ik dan doen?
|
|
|
|
Santa Cruz |
18-8-2012 15:29 |
Posts: 716 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: milan_w
[...]
Sorry, maar ik begrijp niet helemaal wat u bedoeld? Moet ik de rechterkap eraf halen? En wat moet ik dan doen?
Dus de rechterkap eraf halen waar je koppeling achter zit. Daarna haal je er de koppeling eruit (mocht deze er al terug op zitten). Daarna demonteer je het schakelmechanisme opnieuw. Je kunt nu normaal je schakelwals bewegen met behulp van een bektang.
Loop even alle versnellingen door, zo weet je als je het probleem zich in de bak zelf bevind of in het schakelmechanisme.
|
|
2takt of 4takt? Supermotard! |
|