maar als je die mtx sneller wilt hebben d.m.v. lichter vliegwiel, kun je beter dit doen: http://vernieuwd.mar...&previousPage=lr
dan heb je een lichter vliegwiel en snellere ontsteking.
werkt gewoon met mtx cdi en timing moet uit zichzelf al goed staan.
Maarja, ik weet niet of de gemiddelde beunhaas 35 euro bij mekaar kan harken voor zoiets
Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 10-8-2012 om 0:21 uur.
het gaat mij niet om topsnelheid, maar om een snellere gasreactie, das wel fijn bij het crossen
ALS je het doet, met een draaibank, en uitklokken voordat je gaat draaien dan weet je 100% zeker dat ie recht wordt maar wat hier geroepen wordt heb ik weinig vertrouwen in... zeker als je flex of schuurpapier of whatever zich vasthapt tussen carter en vliegwiel is het feest
brommer stationair laten lopen, flex aanzetten met lamellenschijf en mooi op het vliegwiel flexen met een gelijke druk.. scheelde wel wat maar niet om wauw te roepen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Ooit eens gedaan met een gare MT
brommer stationair laten lopen, flex aanzetten met lamellenschijf en mooi op het vliegwiel flexen met een gelijke druk.. scheelde wel wat maar niet om wauw te roepen.