ik reed dus gister ff naar de turk hier in het dorp om schoarma voor me pa en ma te halen. maar mijn achterlicht valt soms ff uit. en ja hoor net toen die uitviel (duurt meestal wel ff voordat ie weer aangaat los contactje ofso kweenie) zag ik een woutebus rijden, dus ik: KUT!
heel rustig met 45 doorgereden. snijden ze me vet af ik pleurde bijna, vet toeteren. ik moest met slippende banden stoppen :p .
ik zei: wat is er aan de hand?
er waren 2 wouten, een aardige en een hoerenzoon
hoerenzoon: je hebt geen achterlicht.
ikke: hoezo niet? thuis deed ie het nog
aardige: ja nu niet meer
ikke: ow dat is niet zo mooi
hoerenzoon: zeker niet. (wou gelijk boete geven)
aardige: laat je certficaat en verzekering maar even zien
ikke: laten zien
aardige was aant kijken..........
hoerenzoon: hoe hard loopt ie?
ikke: 50 op de teller!
(te grote sproeier dus je moet met slippende koppeling rijden wil je hem over de 50 heen trekken
)
hoerenzoon: start hem maar eens dan
ikke: ok, brommer gestart.
hoerenzoon trekt mijn net nieuwe 450 km gereden cilinder VOL OPEN! echt 13000 toeren, paar seconden.
ikke: draai contact uit. doe rustig joh.
hoerenzoon: hoezo?
ikke: denk je dat dat goed is voor mijn brommer?
(ik wou em eigenlijk slaan maar ja dat schiet niet op he)
waar het nou eigenlijk goed voor was weet ik niet, want aan het aantal toeren kan je niet zien hoe hard ie loopt maar goed.
ikke: als je wilt weten hoe hard ie loopt ga je maar rijden (waarschijnlijk kon die toch niet schakelen)
hoerenzoon: nee hoeft niet
aardige wout was ondertussen klaar met papieren checken
aardige: ja alles is in orde, omdat alles goed is krijg je geen boete
ikke:
hoerenzoon was beledigd want wou me boete geven
hoerenzoon: repareer je het wel dan
ikke: ik zal er naar kijken
hoerenzoon: nee niet kijken want dat doen wij al
toen heel rustig met 40 weer weggereden
maar ik kan die wout nog steeds wel slaan zeg, wat een mongool was dat he.