Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch crosser project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1037 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66595 - puch crosser project
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4127 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jesse de Puchcrosser 19-7-2012 16:09 Print topicpost
Posts: 14
hallo,
ik wil mijn puch z one ombouwen tot crosser, maar wat voor kappen en spatborden kan ik dan het beste gebruiken? van crossmotor ofso wat voor merk???

alvast bdankt

Dit bericht is gewijzigd door Jesse de Puchcrosser op 19-7-2012 om 17:19 uur.
 

mx-jacob 19-7-2012 17:54 Print reply

Posts: 2938
Even je fantasie gebruiken...
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
mxbeunking 19-7-2012 18:04 Print reply

Posts: 2305
zo zag mijn race machine eruit: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/6448
 
Draaiwerk nodig? = PB
midas 19-7-2012 19:09 Print reply

Posts: 1211
Miss even een foto van je puch? Even offtopic: mx-jacob en mxbeunking. Zijn julllie toevallig familie?

Dit bericht is gewijzigd door midas op 19-7-2012 om 19:09 uur.
 
Brommers en meer 19-7-2012 21:45 Print reply

Posts: 1966
En vergeet er sowiso geen stang tussen te lassen anders is na 1 keer springen je frame naar de klote
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
mxbeunking 20-7-2012 0:45 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
En vergeet er sowiso geen stang tussen te lassen anders is na 1 keer springen je frame naar de klote


valt reuze mee, als je maar het originele frame hebt, geen piaggio shit zooi, want dat is echt troep
 
Draaiwerk nodig? = PB
luc-hendriks 20-7-2012 8:53 Print reply
Posts: 424
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
En vergeet er sowiso geen stang tussen te lassen anders is na 1 keer springen je frame naar de klote



bulshit ik heb 2 jaar gesprongen en gedaan met mijn puch hij was niet doormidden te krijgen.

 
Crossmotort gek 20-7-2012 9:20 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: luc-hendriks
[...]



bulshit ik heb 2 jaar gesprongen en gedaan met mijn puch hij was niet doormidden te krijgen.


ik ook,met het originele steyr-daimler frame,mijn vriend had toen ook een puch en dat was een piaggio,die was letterlijk doorgezakt
en idd,die piaggio was gewoon kut,rot,slap en zo sloom als de tering
 
85cc op m'n achterwiel
Jesse de Puchcrosser 21-7-2012 18:30 Print reply
Posts: 14
ik heb geen piaggo zooi ofzo ik heb gewoon een origineele z one frame zoon ronde met ingebouwde tank
 
Crossmotort gek 21-7-2012 19:40 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jesse de Puchcrosser
ik heb geen piaggo zooi ofzo ik heb gewoon een origineele z one frame zoon ronde met ingebouwde tank

wat staat dan op het frame plaatje? Steyr-Daimler of Piaggio?
 
85cc op m'n achterwiel
Brommers en meer 21-7-2012 22:42 Print reply

Posts: 1966
Z one is toch dat model uit de jaren 90
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Jesse de Puchcrosser 22-7-2012 10:40 Print reply
Posts: 14
er staat niks op, de vorige eigenaar heeft hem helemaal overgespoten
 
brommerfanaat 22-7-2012 11:34 Print reply

Posts: 64
Sloop gewoon al het overbodige van je Puch af, verstevig je frame voor de zekerheid en maak je blok zo snel mogelijk. Dan zou je een leuk crossbrommertje moeten hebben. Kappen en schermen hebben weinig nut en voegen alleen maar gewicht toe.
 
Jesse de Puchcrosser 22-7-2012 12:33 Print reply
Posts: 14
oke bedankt voor de tip maar ik doe er dan wel van die spatborden van een crossmotor op
 
lukas puch 22-7-2012 16:39 Print reply

Posts: 611
kijk is bij mijn project
 
lukas puch 22-7-2012 16:42 Print reply

Posts: 611


wel duur, ik heb er al bijna 800 in gepompt
 

Dit topic is 4127 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved