Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - KlR 600 slaat af als ik in laatst versnelling vol gas geef???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1126 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66594 - KlR 600 slaat af als ik in laatst v...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 20-7-2012 21:53 Print reply

Posts: 8593
Ik heb zelf een XR600 gehad, geen KLR dat klopt, en die begint bij 120 al ernstig te zwabberen vooraan...er zijn er wel meer hier op bf die een en ander kunnen bevestigen...toch tenminste wat de XR600 betreft.
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
RD50mx 20-7-2012 22:58 Print reply
Posts: 353
en vooral 1-cilinders hebben een hekel aan constante hoge toerentallen, en ik denk dat 't een 1pitterke is?
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
Santa Cruz 21-7-2012 22:39 Print reply

Posts: 716
Mijn klr 650 liep een stuk over de 160 originele vertanding.
Eeen 600 loopt ongeveer 155. 120 zou geen probleem mogen zijn, zeker niet als Kawasaki de klr heeft ontwikkeld met de 'highway' in het achterhoofd

Ik snap eigenlijk niet goed wat je bedoeld met "volgas in hoogste versnelling" Bedoel je dan van zodra hij in zn 5 ligt en je geeft volgas dat hij afslaat? en dus niet in 1,2,3,4

Of slaat hij af op hogere snelheden als je dan volgas geeft (ongeacht de versnelling)?

Het probleem zal wel ergens aan de afstelling liggen.
Werkt de vaccuüm nog goed? blaas eens in de venturi, als de gasschuif niet omhoog gaat, zou ik die eens gaan onderzoeken
 
2takt of 4takt? Supermotard!
Zelf_doen 22-7-2012 17:21 Print reply
Posts: 72
120 km/h is helemaal geen probleem.
tot 140 km/h rijdt het nog gewoon goed,
daar boven begint ie het niet leuk te vinden.

Maar hij trekt eigenlijk bijna alle versnellingen goed stuk door. Behalve als ik een tijdje in zen 5 rij en vervolgens bij 100 km vol gas geef dan, houd hij gewoon in. en komt hij niet hoger in snelheid en slaat vervolgens af.

Nu ben ik eens gaan kijken naar de vacuüm slangen naar de carburateur.
En het blijk dat deze er helemaal niet zijn.
Dacht zo, probleem gevonden.

Maar deze blijken en er ook niet te horen bij een KLR met bj 1986.
De nippel op het spruitstuk is ook afgedopt, en dat hoort ook zo.
Raar
Je heb bij de CVK twee aansluitingen voor slangen waarbij de onderste de de benzineslang is en de bovenste (vacuüm aansluiting) gewoon niet gebruikt wordt.

Iemand idee dat deze misschien wel kan worden aangesloten om het probleem te verhelpen.

ik hoor t graag.


 
Santa Cruz 22-7-2012 17:25 Print reply

Posts: 716
Huu

je gebruikt die vaccuüm aansluiting niet op je benzinekraan?
Dan zit denk ik daar je probleem...

Of begrijp ik het verkeerd?
 
2takt of 4takt? Supermotard!
Zelf_doen 22-7-2012 17:40 Print reply
Posts: 72
Zit idd gaan vacuüm aansluiting op benzinekraan
kijk maar:
http://htmlimg3.scri...es/20-80e0145b1e.jpg

 
Santa Cruz 22-7-2012 19:24 Print reply

Posts: 716
ok op die manier.

toch maar eens de carbu nakijken. revisiesetje kopen ofzo
 
2takt of 4takt? Supermotard!

Dit topic is 3690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved