Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Big end weer naar de donder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 927 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6659 - Big end weer naar de donder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 585 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Repsolnsr [v Leeuwen] 16-12-02?15:58 Print topicpost

Posts: 658
Ik heb 4 maanden mijn blok laten reviseren. Nwe krukas lagers en bigend alles perfect voor mekaar dus. Maar nu heb ik weer zo'n gigantisch gelazer met die kut nsr. En geloof me na al die zuigerveren die me geknapt zijn word je echt niet vrolijk. Na een tijdje fjin te hebben gereden met met mijn 70 (want ja dat blijft toch het mooiste voor NSR) loopt me alles vast.

na nader onderzoek heb ik gezien dat het de schild van de bigend was. Nu heb ik een vraag waar ligt dat $#%^%$*& aan? BtW ik vond alles best een beetje droog. Tank aparte olie.

Vertel mij maar eens waar het aan ligt [URL[t]]http://www.honda-nsr.tk/[/t]Mijn zooigien[/URL]
 
Dikke penne

Martijn 16-12-02?16:16 Print reply
Posts: 10000
maat van me had ook kapot gelopen bigend...kwam doordat de smering stagneerde.....hij begon te tikken..vette powerloss.....kicken ging stroef......bleek dat het oliepomptandwiel kapot was....dus...ding was ook droog ana de binnekant...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Repsolnsr [v Leeuwen] 16-12-02?16:17 Print reply

Posts: 658
Dat kan het dus best wel eens kunnen zijn dan? Toen ik s'ochtends weg reed reed hij ook al heel sloom en ff later kwam er een plof uit de uitlaat niet normaal de fiesters die ik toen in haalde zouden een hartatack krijgen. Toen heb ik hem ff stil gezet en 5 minuten later weer geprobeerd. Nou ging best goed dacht ik. Dus op naar Emmeloord maar. 10 km gereden te hebben stond ik met een gang van 90 in 1 keer met een slippende band, snel koppeling inn kniijpen dus. En nu staat hij in schuur maar dus ik beter zelf gaan mengen heb ik dus in de gaten.
 
Dikke penne
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 16-12-02?16:20 Print reply

Posts: 7007
sjah is kut dat geouwehoer met die blokken altijd :a



is dit jouw NSR?
wat een oer-uitlaat zeg
 
nobody fuck with us!!
Repsolnsr [v Leeuwen] 16-12-02?16:24 Print reply

Posts: 658
ja groot ding he je zou zeggen dat hij niets geen tegendruk zou hebben maar hij loopt met elke cilinder perfect!! top met mijn 50 Eurocilinder nikasil snel:105 km/h, Langzame 70 :90km/h maar dan ook stukken veel minder toeren. Met die snelle 50 had ik bijna 13000 tpm!!! best veel voor zo'n ding
 
Dikke penne
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 16-12-02?16:33 Print reply

Posts: 7007
hehe ja die demper is vrij lomp ik d8 dat er op Gianelli geen andere dempers konden (kan ook niet )
105 is trouwens wel netjes met 50snel eurocilindro, zijn wel leuke cilindertjes idd met nicasil wand (maat heeft ook zo'n ding en loopt wel netjes opzich)
 
nobody fuck with us!!
Erik_N 16-12-02?16:47 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Na een tijdje fjin te hebben gereden met met mijn 70 (want ja dat blijft toch het mooiste voor NSR)


ben ik het niet mee eens , denk dat er toch wel mooiere cilinder als 70 voor op je NSR zijn(wel is waar niet origineel voor bedoeld, maar zijn vast wel aantal op forum die het hebben)
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
-Zeroed in- 16-12-02?17:39 Print reply

Posts: 3255
ik dacht dat jij die groene repsol van marktplaats had
maar dees is ook mooi
 
Martijn 17-12-02?00:43 Print reply
Posts: 10000
als je prestaties duidelijk minder worden....dan gaat je motor dus stroever lopen...als ie dan warm is voel je dat ook aan de kick..die gaat dan zwaarder...alsof je warmloper hebt (hebbie eigenlijk ook..alleen niet de cil)...

laat je em afkoelen dan loopt ie weer lekker totdat ie warm wordt...dan loopt het zaakie weer stroef...na een tijdje is je bigend helemaal dood....en hij zal nu onderhand ook wel verkleurd zijn...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 585 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved