Aprilia RX 50 2003 |
8-7-2012 15:26 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Deze staat in zevenaar tekoop van iemand die ik ken..
320 euro
afbeelding
"te koop voor een absurd prijsje van 320 euro.
Nieuwe uitlaat, tandwielen, ketting."
9000 kilometer op teller.
Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn.
Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 8-7-2012 om 15:24 uur.
een rr spike of een rj?
gewoon goede brommer bij mijn weten.
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
tosti |
8-7-2012 15:27 |
Posts: 13 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Deze staat in zevenaar tekoop van iemand die ik ken..
320 euro
afbeelding
"te koop voor een absurd prijsje van 320 euro.
Nieuwe uitlaat, tandwielen, ketting."
9000 kilometer op teller.
Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn.
Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 8-7-2012 om 15:24 uur.
Ziet er leuk uit. Heb je mischien wat meer info/contactinformatie?
|
|
|
|
Cas DT |
8-7-2012 15:30 |
Posts: 3131 |
Rieju rr.
Ik inbox je zijn e-mail wel.
Voor de rest weet ik vrij weinig over die brommer, kwam hem toevallig tegen.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
Aprilia RX 50 2003 |
8-7-2012 15:37 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Rieju rr.
Ik inbox je zijn e-mail wel.
Voor de rest weet ik vrij weinig over die brommer, kwam hem toevallig tegen.
onbehandeld roesten die frames/achterbrug heel snel.
oplossing is om hem te laten poedercoaten als het te erg wordt.
verdere kwaliteit is goed
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 8-7-2012 om 15:38 uur.
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
Aprilia RX 50 2003 |
8-7-2012 15:47 |
Posts: 6717 |
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
tosti |
8-7-2012 16:52 |
Posts: 13 |
Bedankt voor de info jongens! Ik ben bezig met wat mailtjes/PM te sturen etc.
Ik laat nog wat horen!
|
|
|
|
RD50mx |
8-7-2012 17:32 |
Posts: 353 |
Fantic Oasis is ook wel grappig, je kunt ook voor een yamaha DT kijken als je toch een makkelijke sleutelbrommer wilt die te betalen is!
|
|
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos |
|
maerijn |
8-7-2012 18:02 |
Posts: 2455 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Deze staat in zevenaar tekoop van iemand die ik ken..
320 euro
afbeelding
"te koop voor een absurd prijsje van 320 euro.
Nieuwe uitlaat, tandwielen, ketting."
9000 kilometer op teller.
Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn.
Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 8-7-2012 om 15:24 uur.
320 is nog teveel voor zo,n lelijk grafding
|
|
|
|
fonsie2 |
11-7-2012 18:27 |
Posts: 468 |
fantic cabalero is wel snel naar mijn weten en ook uniek. Maar als je budget 600 euro of iets in die richting kun je wel naar mijn weten nieuwere en mooiere brommer halen dan een mt5. beetje marktplaats in de gaten houden en je haalt wel een brommer uit 2007 met niet zoveel kilometers daarvoor op
Dit bericht is gewijzigd door fonsie2 op 11-7-2012 om 18:30 uur.
|
|
if it aint dutch it aint much |
|
tosti |
12-7-2012 17:35 |
Posts: 13 |
Update:
Ik zit op dit moment te twijfelen tussen de volgende twee brommers:
1) Honda MT5: ¤400,-
1986, standaard
2) Motorhispania Furia: ¤400,-
2003, DR80
Standaard reactie zou natuurlijk zijn: de MH. Enige reden waarom ik kijk naar de MT, is dat de verzekering goedkoper zou moeten zijn (oldtimer) en m'n pa blijer is omdat het een 50cc is.
Dus; welke zouden jullie kiezen/aanraden?
Alvast bedankt!
|
|
|
|
ts50cc |
12-7-2012 17:43 |
Posts: 353 |
motorhispania furia zker weten die is veel mooier en sneller maar als je zon oud ding wil is ook slim dan heb je geen gekloot met rollerbank enzo. Quote: Oorspronkelijk gepost door: tosti
Update:
Ik zit op dit moment te twijfelen tussen de volgende twee brommers:
1) Honda MT5: ¤400,-
1986, standaard
2) Motorhispania Furia: ¤400,-
2003, DR80
Standaard reactie zou natuurlijk zijn: de MH. Enige reden waarom ik kijk naar de MT, is dat de verzekering goedkoper zou moeten zijn (oldtimer) en m'n pa blijer is omdat het een 50cc is.
Dus; welke zouden jullie kiezen/aanraden?
Alvast bedankt!
|
|
Zonder smering loopt alles naar de tering! |
|
kenny77 |
12-7-2012 17:48 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tosti
Update:
Ik zit op dit moment te twijfelen tussen de volgende twee brommers:
1) Honda MT5: ¤400,-
1986, standaard
2) Motorhispania Furia: ¤400,-
2003, DR80
Standaard reactie zou natuurlijk zijn: de MH. Enige reden waarom ik kijk naar de MT, is dat de verzekering goedkoper zou moeten zijn (oldtimer) en m'n pa blijer is omdat het een 50cc is.
Dus; welke zouden jullie kiezen/aanraden?
Alvast bedankt!
Voor een oldtimer verzekering heb je wel een 2de voertuig nodig.
Lekker pakken welke je het mooiste vind.
Desnoods maak je de snellere iets langzamer voor in het begin, is papa ook blij.
Als je wat rij ervaring op hebt gedaan kan het altijd nog sneller.
Edit: waarom zou je sowieso een brommer pakken die je eigenlijk niet wilt, alleen omdat het iets goedkoper in verzekering per jaar is?
Dan kan je net zo goed een puch maxi kopen, dat is ook goedkoper in aanschaf.
Verder; een oude brommer hoeft niet kut en traag te zijn en een nieuwe brommer hoeft niet snel en fijn te zijn.
Dat ligt helemaal in wat voor staat de brommer is, daarom kiezen welke je zelf graag wilt.
Als er iets kapot gaat, kan het altijd weer gemaakt worden.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 12-7-2012 om 17:55 uur.
|
|
|
|
tosti |
12-7-2012 18:03 |
Posts: 13 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Bedankt voor de info. In dat geval ga ik gewoon voor de MH. Een eis is voor mij dan wel dat er een 50cc in komt. Kan ik dit, als beginner, zelf of kan ik dat beter aan de verkoper vragen (verkoper is autotechnicus)?
|
|
|
|
kenny77 |
12-7-2012 18:06 |
Posts: 29286 |
Vragen of hij het omzet kost natuurlijk niks.
Of hij er tijd voor heeft is een 2de.
Zelf omzetten kan ook, als je er maar de tijd voor neemt, en netjes te werk gaat, dan kan alles.
Je kan de 80cc ook begrenzen door middel van een prop in de uitlaat.
Ben je het langzame rijden zat , haal je de ring eruit en ga je weer wat harder.
Dat is minder werk.
|
|
|
|
ChielTZR |
12-7-2012 18:10 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tosti
[...]
Bedankt voor de info. In dat geval ga ik gewoon voor de MH. Een eis is voor mij dan wel dat er een 50cc in komt. Kan ik dit, als beginner, zelf of kan ik dat beter aan de verkoper vragen (verkoper is autotechnicus)?
Wat je ermee doet is natuurlijk aan jouw, maar de dr80 gaat niet veel sneller of harder als een normale 50 voor am6. Hij is wel slijtvast en betrouwbaar (al vraag ik me nu af wat betrouwbaar is als je hem koopt 2e hands)
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|