Hallo allemaal,
Mijn mb heeft een probleen, want bij circa 6000 toeren valt hij weg, ik moet me gas terug toen naar ongeveer een kwart, en dan trekt hij door naar de 10.000 toeren. Het lijkt net een dood punt.
Dit is sinds ik een hele restauratie hebt gedaan.
De stappen die ik tot nu toe hebt ondernomen.
- ontsteking vervroegen
- andere originele ontsteking geplaats
- verschillende sproeiers
- verschillende gasnaalden
- verschillende uitlaten
- membraan vervangen
- verschillende vliegwielen geprobeerd
- massadraad nagekeken
- verschillende bougiekapjes geprobeerd
Ik heb het idee dat de carburateur goed is afgesteeld, vroeger reed ik ook altijd ermee.
Huidige setup is als volgd.
70 airsal met nieuwe zuiger en kop
2 kleps membraan vervangend
20mm mikuni externe sproeier 120
Originele luchtfilter met grote slangen
Luhao uitlaat
Zelf dacht ik dat misschien de kabelboom ergens stroom zou weg lekken, maar dit is misschien niet logisch, omdat de dip echt alleen bij 6000 toeren zit. Een cilinder eigenschap was mijn tweede idee, maar voorheen had de airsal het niet, en de nieuwe zuiger is van hetzelfde merk. Ook met een inlaat in de zuiger.
Wie heeft er tips naar mijn speurwerk?
|