Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - afstellen tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 928 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #66495 - afstellen tsx
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4609 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ijzeren Rinus 19-6-2012 17:53 Print topicpost

Posts: 399
Hallo heren,
wie kan me helpen betreft mijn tsx afstellen.

eurokit 70cc
16mm mikuni
proma uitlaat
power 1 schuimfilter

als ik op top rijd dan slaat die over zeg maar dan is het weeeng stil weeeng en dan gaat die weer verder. dus tussendoor reageert die niet op gas en daarna wel weer. moet ik nu een grotere of kleinere sproeier?

zit nu een 100 in en voorheen een 120 maar dat liep ook niet top, want nu rijd hij 80 en met 120 kwam die amper tot de 70.

gr frank
 

tsx-elite 19-6-2012 17:55 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ijzeren Rinus
Hallo heren,
wie kan me helpen betreft mijn tsx afstellen.

eurokit 70cc
16mm mikuni
proma uitlaat
power 1 schuimfilter

als ik op top rijd dan slaat die over zeg maar dan is het weeeng stil weeeng en dan gaat die weer verder. dus tussendoor reageert die niet op gas en daarna wel weer. moet ik nu een grotere of kleinere sproeier?

zit nu een 100 in en voorheen een 120 maar dat liep ook niet top, want nu rijd hij 80 en met 120 kwam die amper tot de 70.

gr frank


schuimfilter is powerfilter? dan knikker dat ding maar gauw weg en zet er een ori luchtfilter op, proma ben ik zelf niet heel tevreden mee. heb je originele uitlaat nog?
 
shut up muttley
Ijzeren Rinus 19-6-2012 17:57 Print reply

Posts: 399
gaat er niet om of jij er tevreden mee bent. ik vraag hier of ik qua sproeier hoger of lager moet zitten.

power1 filter heeft altijd goed gedaan op mijn 50cc dus

Dit bericht is gewijzigd door Ijzeren Rinus op 19-6-2012 om 17:58 uur.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 19-6-2012 17:59 Print reply

Posts: 1558
haal wat sproeiers en probeer wat. probeer negentig en honderdtien bijvoorbeeld, dan weet je wel of je groter of kleiner moet.
 
I Can Play With Madness
tsx-elite 19-6-2012 17:59 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ijzeren Rinus
gaat er niet om of jij er tevreden mee bent. ik vraag hier of ik qua sproeier hoger of lager moet zitten.

power1 filter heeft altijd goed gedaan op mijn 50cc dus

Dit bericht is gewijzigd door Ijzeren Rinus op 19-6-2012 om 17:58 uur.


heb je het originele filter nog? dan doe die er maar eens op en probeer eens weer
 
shut up muttley
RikDT50MX - Nieuws Poster 19-6-2012 18:01 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


heb je het originele filter nog? dan doe die er maar eens op en probeer eens weer

wat is nou het probleem? als hij liever een powerone filter heeft moet hij dat weten. Het wordt echt niet onmogelijk om dat ding dan goed af te stellen.
 
I Can Play With Madness
tsx-elite 19-6-2012 18:03 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
[...]

wat is nou het probleem? als hij liever een powerone filter heeft moet hij dat weten. Het wordt echt niet onmogelijk om dat ding dan goed af te stellen.


heb je wel eens geprobberd een tsx met schuimfilter af te stellen?
 
shut up muttley
kenny77 19-6-2012 18:07 Print reply

Posts: 29286
Volgens mij trekt hij de vlotterkamer leeg?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


heb je wel eens geprobberd een tsx met schuimfilter af te stellen?

Ja, kan prima...


 
tsx-elite 19-6-2012 18:10 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77


Ja, kan prima...




heb ik andere ervaring mee, origineel luchtfilter gaat makkelijker
 
shut up muttley
Ijzeren Rinus 19-6-2012 18:24 Print reply

Posts: 399
hoger of lager? waar duiden de symptomen op die ik aangeef?
 
Wizard1894 19-6-2012 18:27 Print reply

Posts: 695
ga eens richting 92 zitten
 
kenny77 19-6-2012 19:13 Print reply

Posts: 29286
Ik zou eerst eens het vlotter niveau nakijken, voordat je hem te arm zet en je cilinder kapot gaat.

Klinkt er tenminste wel naar.
 
Ijzeren Rinus 19-6-2012 19:47 Print reply

Posts: 399
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik zou eerst eens het vlotter niveau nakijken, voordat je hem te arm zet en je cilinder kapot gaat.

Klinkt er tenminste wel naar.


hoe bedoel je precies?

ik heb de gasnaald op het 2e gleufje van boven af gezien
 
BenjaminDG 19-6-2012 19:55 Print reply

Posts: 4605
Vlotter bijbuigen zodat het benzine niveau hoger staat.



Eerst je bestaande vlotter hoogte opmeten en daarna deze met bv 0.5-1mm verminderen.

Benzine toevoer is wel in orde?
 
Vlaanderen vrij!
Ijzeren Rinus 19-6-2012 19:57 Print reply

Posts: 399
toevoer is verder gewoon goed
 
BenjaminDG 19-6-2012 19:57 Print reply

Posts: 4605
Ok dan even de vlotterhoogte bijbuigen zoals ik beschreef.

Wel de vlotter zo houden dat je de vlotternaald juist aanraakt maar nog niet indrukt.




Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-6-2012 om 19:58 uur.
 
Vlaanderen vrij!

Dit topic is 4609 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved