Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - cilinder of uitlaad mtx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 804 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #66479 - cilinder of uitlaad mtx
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4274 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsx-elite 17-6-2012 17:58 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
vind het juist fijn om 80 te rijden ik vind dat 50 km/h rijden levensgevaarlijk op die autowegen en bovendien met 50 km/h lijkt het bijna of je stilstaan zo traag.


en dit heeft welke toegevoegde waarde?
 
shut up muttley
Diamond0313 17-6-2012 18:24 Print reply

Posts: 435
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
vind het juist fijn om 80 te rijden ik vind dat 50 km/h rijden levensgevaarlijk op die autowegen en bovendien met 50 km/h lijkt het bijna of je stilstaan zo traag.

dat is inderdaad zo
 
JB1 17-6-2012 19:29 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


en dit heeft welke toegevoegde waarde?


Geen enkele, want je hoort met een brommer op het fietspad te rijden.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
tsx-elite 17-6-2012 19:39 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Geen enkele, want je hoort met een brommer op het fietspad te rijden.


wizard lult weer eens dus
 
shut up muttley
Wizard1894 18-6-2012 11:19 Print reply

Posts: 695
ik heb scheit hekel aan fietsers die nergens om denken.. kun je beter over de autobaan heen en de brommers standaard 80 laten gaan
 
honda fryslan 18-6-2012 11:21 Print reply

Posts: 1914
wat was de vraag ook alweer?
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Wizard1894 18-6-2012 11:21 Print reply

Posts: 695
OT: Ik zou voor een lekker toursetje kiezen voor 70 cc Athena 6 bak met 18 mm origineel keihin en tandwiel verhouding ongeveer v:16 a:43/45 dat rijd heel fijn vind ik persoonlijk mits goed afgesteld

Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 18-6-2012 om 11:22 uur.
 
Diamond0313 18-6-2012 18:29 Print reply

Posts: 435
vandaag bij a.brouwer in ede geweest had geen cilinder liggen gaat die kijken of die er een voor me kan bestellen. pa zover gekregen om toch een 70 te mogen halen volgendeweek of die weer erop er maar weer is langsgaan dan is kijken of die iets heeft kunnen vinden
 
JB1 18-6-2012 19:09 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
OT: Ik zou voor een lekker toursetje kiezen voor 70 cc Athena 6 bak met 18 mm origineel keihin en tandwiel verhouding ongeveer v:16 a:43/45 dat rijd heel fijn vind ik persoonlijk mits goed afgesteld

Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 18-6-2012 om 11:22 uur.


Nee, dan heb je een kutzuiger met een nog kutter afgewerkte cilinder.
Betaal je teringveel voor een 6 bak.
En Athena is alleen maar een toerenbeuker

Dit is nog redelijk in de perken te houden qua kosten
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 18-6-2012 23:39 Print reply

Posts: 695
weet niet wat jou ervaringen zijn dan maar athena vind ik altijd wel aardig prima bevallen bij 70cc en meer. Het klopt dat hij wel in toeren wil maar hij trekt het laagtoerig ook prima
 
JB1 18-6-2012 23:43 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
weet niet wat jou ervaringen zijn dan maar athena vind ik altijd wel aardig prima bevallen bij 70cc en meer. Het klopt dat hij wel in toeren wil maar hij trekt het laagtoerig ook prima


Het gaat om een SH, niet om een MB
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 19-6-2012 0:22 Print reply

Posts: 695
ik weet

 

Dit topic is 4274 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved