Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Kosten Standaard klasse VS 125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 828 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66358 - Kosten Standaard klasse VS 125
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lytseleen 14-5-2012 16:58 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RutgerDTmx
Ik snap eigenlijk niet dat je het blok al zo snel moet reviseren? Zuiger kan makkelijk 10000km mee, 10k/80km/h= 125uur. Zeker als ie lekker afgesteld staat haalt ie dit toch wel?

En dan is de berekening nog ruim want gemmideld haal je waarschijnlijk nog minder dan 80 dus wordt het aantal uren meer. Ja ik snap dat je niet een krukaslager eruit wilt hebben tijdens een race maar 20uur is denk ik wat overdreven?

Zuiger is een paar tientjes "origineel" 60cc zuiger voor kijn yamahaatje is 20ยค, staat er zelfs nog yamaha op et doosje en sfk lagers ong. 10? Je zou dit natuurlijk alvast op internet kunnen opzoeken!

Als je 2e hands koopt moet je wel oppassen wat je koopt want met een beetje geluk hoef je nauwelijks wat te doen!

Dit bericht is gewijzigd door RutgerDTmx op 14-5-2012 om 16:55 uur.

jonge dit is heel wat anders dan een brommer die mischien 8000 toeren draait. plus dat je veel grotere poorten hebt, veel meer vermogen hebt die je niet kwijt wilt.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
mxbeunking 14-5-2012 17:01 Print reply

Posts: 2305
onze ktm had na 20u 0.3mm verschil in de zuiger. Dus ja dan is hij op en niet pas na 125u
 
Draaiwerk nodig? = PB

Dit topic is 2904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved