Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Problemen Zündapp

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 778 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66337 - Problemen Zündapp
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 17128 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TZRBart 6-5-2012 15:49 Print reply
Posts: 946
Clipje helemaal onderaan de gasnaald, dus dat de naald zo ver mogelijk naar boven komt, dan staat hij het rijkst.
 
Wizard1894 6-5-2012 15:58 Print reply

Posts: 695
probeer eens 74 en gasnaald op middelste dat heb ik op mijn zundapp in elk geval.
 
Lennart_Rieju 6-5-2012 16:49 Print reply
Posts: 75
Je gas naald stond al goed. Het clipje onderaan doen zodat gasnaald het hoogst staat zoals ik al zei, ei. En sproeier 80 proberen misschien zelfs 82. Met een powerfilter moet hij sowieso 10 maten groter dan een normaal luchtfilter.
 
rensss 6-5-2012 16:58 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lennart_Rieju
Je gas naald stond al goed. Het clipje onderaan doen zodat gasnaald het hoogst staat zoals ik al zei, ei. En sproeier 80 proberen misschien zelfs 82. Met een powerfilter moet hij sowieso 10 maten groter dan een normaal luchtfilter.



Waarom bwoapt die dan wanneer ik gas geef? En dan moet ik volgens jullie nog hoger gaan ?
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Lennart_Rieju 6-5-2012 17:01 Print reply
Posts: 75
Omdat bwoapen duid op verzuipen en stotteren op te rijk.
 
JB1 6-5-2012 17:02 Print reply

Posts: 14881
Verzuipen :')

Je bedoeld te arm
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
rensss 6-5-2012 17:06 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Verzuipen :')

Je bedoeld te arm



Leg eens uit? Ik had net nog even 72 geprobeerd, hij bwoapt bij het wegrijden heel erg. Maar eenmaal op gang trekt hij beter door met 72. Ik snap het effe niet meer
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
JB1 6-5-2012 17:09 Print reply

Posts: 14881
Bwoap is te arm, sproeier moet groter dus.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
rensss 6-5-2012 17:11 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Bwoap is te arm, sproeier moet groter dus.




Aah hartelijk dank, wat verklaard die goed gekleurde bougie dan? Moet ik dan naar hittegraad 7?
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Lennart_Rieju 6-5-2012 17:15 Print reply
Posts: 75
Ja met verzuipen bedoel ik te arm. Maar serieus. Ik zeg het bij de eerste reply dat je sproeier groter moet maar als Jelmer het zegt doe je het opeens. Ja hittegraad 7 is sowieso wel beter omdat de zomer eraan zit te komen. Maar koop morgen eerst maar is sproeier tussen de 80 en 90.
 
rensss 6-5-2012 17:59 Print reply

Posts: 1110
Okee, dat zal ook wel het slechte starten veroorzaken. Maar ik heb het er met iemand over gehad en hij denkt echt dat wanneer ik boven de 72 sproeiermaat. Beter kan overstappen op een 15mm want anders wordt het echt te gek. Hij rijdt namelijk ook op een hetzelfde type als mij. Alleen met een 15mm en sproeiermaat 78.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Lennart_Rieju 6-5-2012 18:05 Print reply
Posts: 75
Hoezo word het dan te gek? Je moet nooit je brommer vergelijken met die van iemand anders. Ieder blok heeft zijn eigen karakter. Ja je hebt richtlijnen maar je moet gewoon dit even proberen. En later kun je nog altijd 15mm doen. Je hoeft er alleen grotere sproeier in te doen. Ik heb precies dezelfde setup als een maat van mij alleen ik rij met 112 en hij met 98. Dus het maakt weinig uit. En nee heb nergens valse lucht.
 
rensss 6-5-2012 18:08 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lennart_Rieju
Hoezo word het dan te gek? Je moet nooit je brommer vergelijken met die van iemand anders. Ieder blok heeft zijn eigen karakter. Ja je hebt richtlijnen maar je moet gewoon dit even proberen. En later kun je nog altijd 15mm doen. Je hoeft er alleen grotere sproeier in te doen. Ik heb precies dezelfde setup als een maat van mij alleen ik rij met 112 en hij met 98. Dus het maakt weinig uit. En nee heb nergens valse lucht.




Okee ja je hebt gelijk

En eigenlijk als ik er nu zo over nadenk. Bij het wegrijden dat sputteren komt omdat je dan de meeste brandstof nodig hebt. En als je eenmaal op gang bent, heb je iets minder nodig.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Lennart_Rieju 6-5-2012 18:11 Print reply
Posts: 75
Oh nee dat ligt gewoon aan je gas stand. Je cilindertje heeft juist meer nodig als hij meer toeren maakt en dus op gang bent. Dat ligt puur aan je pols dat je meer geeft met optrekken.
 
Brommers en meer 8-5-2012 14:51 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Pff ik heb de carb vandaag gereinigd. Deo test gedaan. Gebeurde niks als ik rond de carn spoot. En de brommer valt uit als je je hand voor het gat van de luchtfilter houdt. Dus ook nog een teken van geen valse lucht.

Maar toch kan ik niet normaal gas geven, steeds bwoap bwoap. Ik heb het clipje twee standjes omhoog gezet. Dus in het midden.

Geen verschil te merken.


Iemand een idee wat ik nu moet gaan doen


de reden dat ik 4 takt heb geen gekloot meer met de cabrateur
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha

Dit topic is 17128 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved