Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - kopen of niet?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1101 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66316 - kopen of niet?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PHB 2-5-2012 22:11 Print reply

Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


haha, staat in de advertentie, ik kan mijn brommer ook wel op mp zetten met de tekst dat hij goed loopt en pas gereviseerd is, maar in feite loopt ie niet eens op het moment en is ie niet gereviseerd. je weet pas of zoiets goed is als je hem hebt kunnen proberen en je hem los haalt dan weet je zeker dat hij goed is


daar heb je gelijk in sorry
 
honda power
Wizard1894 3-5-2012 13:59 Print reply

Posts: 695
Gewoon even langsgaan en proberen dan kom je er het snelste achter
 
Crossmotort gek 9-5-2012 19:31 Print reply

Posts: 866
geloof me een 70cc is dat geld echt waard hoor

 
85cc op m'n achterwiel
Brommers en meer 9-5-2012 19:38 Print reply

Posts: 1966
de combinatie 70cc + honda mt = waarschijnlijk uitgelopen krukaslagers. dus vragen als je er bent of de ontstekings kap er af mag. en ff voelen aan de ontsteking poel of er speling op zit.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Meathausen 9-5-2012 19:51 Print reply

Posts: 726
Hoe moeilijk is het dan om gewoon simpelweg eerst een proefrit te maken en iemand mee te nemen die er wel verstand van heeft?
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
Brancomtxsh 9-5-2012 22:07 Print reply

Posts: 205
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
de combinatie 70cc + honda mt = waarschijnlijk uitgelopen krukaslagers. dus vragen als je er bent of de ontstekings kap er af mag. en ff voelen aan de ontsteking poel of er speling op zit.


hoezo uitgelopen krukaslagers?

dat slaat nergens op, rij al een jaar met 70cc op zon zelfde mtx-sh en heb nog nooit uitgelopen krukaslagers gehad, ding draait 13000 toeren en gaat 110 met 70 athena tuned, dus waar jij het vandaan haalt dat die lagers eruitlopen weet ik niet ??

On Topic: als je er gwn heen gaat en je rijdt een rondje, kijk of er geen speling op het balhoofd zit, etc etc...
en misschien is dit handig? : http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/182

Dit bericht is gewijzigd door Brancomtxsh op 9-5-2012 om 22:07 uur.
 
Honda MTX-SH 70cc Malle Ossie
-PuchSjonnie- 9-5-2012 22:19 Print reply
Posts: 735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
de combinatie 70cc + honda mt = waarschijnlijk uitgelopen krukaslagers. dus vragen als je er bent of de ontstekings kap er af mag. en ff voelen aan de ontsteking poel of er speling op zit.

14 jaar , @ts ik zou het doen, ziet er netjes uit en lijkt me een leuke crossbrommer, alleen ik had 300 geboden, 400 is een beetje veel
 
JB1 9-5-2012 23:08 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
de combinatie 70cc + honda mt = waarschijnlijk uitgelopen krukaslagers. dus vragen als je er bent of de ontstekings kap er af mag. en ff voelen aan de ontsteking poel of er speling op zit.


Ik heb niet anders dan 70cc gereden en mijn krukaslagers zijn nog spelingsvrij?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
wolffie1976 10-5-2012 19:14 Print reply

Posts: 84
Als het is om te crossen, zoek dan een crossmotor. mtx zijn geen crossmotor die zijn hooguit goed om eens een slijkerig baantje te nemen.
ik heb het vroeger ook gedaan, ten eeste heb je niet de power en geschikte overbrengingen om op zon terrein te rotzooien. tenzij je echt weet wat je doet is het wel mogelijk maar dan ben je qua kosten nog niet thuis. ik ben met me vroegere bromboer eens aan een nsr begonnen voor het circuit, eindresultaat was een 50cc cilinder volledig bijgewerkt met een carb van een 125cc honda cr crossmotor dubbele vlinderkleppen andere versnellingen en tandwielen, raceonsteking met dubbele curves: topsnelheid was 155km/h en heeft 2 races gedaan eer de motor boem zei.
dat ding was zo venijnig dat hij in zen derde nog van de grond ging, en de in de regio snelste MBX met 80cc er nog niet eens in de buurt kwam
 
My other ride is...your girlfriend
gradus 10-5-2012 19:18 Print reply
Posts: 619
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wolffie1976
Als het is om te crossen, zoek dan een crossmotor. mtx zijn geen crossmotor die zijn hooguit goed om eens een slijkerig baantje te nemen.
ik heb het vroeger ook gedaan, ten eeste heb je niet de power en geschikte overbrengingen om op zon terrein te rotzooien. tenzij je echt weet wat je doet is het wel mogelijk maar dan ben je qua kosten nog niet thuis. ik ben met me vroegere bromboer eens aan een nsr begonnen voor het circuit, eindresultaat was een 50cc cilinder volledig bijgewerkt met een carb van een 125cc honda cr crossmotor dubbele vlinderkleppen andere versnellingen en tandwielen, raceonsteking met dubbele curves: topsnelheid was 155km/h en heeft 2 races gedaan eer de motor boem zei.
dat ding was zo venijnig dat hij in zen derde nog van de grond ging, en de in de regio snelste MBX met 80cc er nog niet eens in de buurt kwam



tuurlijk jij wel met een 50 cc 155 km
 
JB1 10-5-2012 19:19 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wolffie1976
Als het is om te crossen, zoek dan een crossmotor. mtx zijn geen crossmotor die zijn hooguit goed om eens een slijkerig baantje te nemen.
ik heb het vroeger ook gedaan, ten eeste heb je niet de power en geschikte overbrengingen om op zon terrein te rotzooien. tenzij je echt weet wat je doet is het wel mogelijk maar dan ben je qua kosten nog niet thuis. ik ben met me vroegere bromboer eens aan een nsr begonnen voor het circuit, eindresultaat was een 50cc cilinder volledig bijgewerkt met een carb van een 125cc honda cr crossmotor dubbele vlinderkleppen andere versnellingen en tandwielen, raceonsteking met dubbele curves: topsnelheid was 155km/h en heeft 2 races gedaan eer de motor boem zei.
dat ding was zo venijnig dat hij in zen derde nog van de grond ging, en de in de regio snelste MBX met 80cc er nog niet eens in de buurt kwam


Ik heb ook zo'n kmteller gehad!
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
MaXi-PuCh 10-5-2012 19:28 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PHB
[...]



nee ik ben er niet geweest maar het staat in de advertentie en ja ik weet het je moet niet alles geloven wat in de advertentie staat

Dit bericht is gewijzigd door PHB op 2-5-2012 om 22:08 uur.

in de advertentie staat ook dat de noppen goed zijn

edit:
en inderdaad, 400 is te veel voor deze mtx

Dit bericht is gewijzigd door MaXi-PuCh op 10-5-2012 om 19:29 uur.
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
mx-jacob 10-5-2012 19:30 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gradus
[...]



tuurlijk jij wel met een 50 cc 155 km



pardon.. waarom niet
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
mx-jacob 10-5-2012 19:34 Print reply

Posts: 2938
In 1965 reed Kreidler al 210 Km/u met een 50 cc-tje
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
MaXi-PuCh 10-5-2012 19:43 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
In 1965 reed Kreidler al 210 Km/u met een 50 cc-tje

maar een nsr heeft niet 12 versnellingen, geen dubbele roterende inlaat, en draait ook niet zomaar bijna 20000 toeren
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk

Dit topic is 3724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved