ok..ik heb et al es uitgelegd...dis de laatste keer....let op..
je doet:
je stript je kickstarter as...je haalt het plastice ding uit je veer...die em borgt....
als deze eruit is kun je de veer eraf halen...
als de veer eraf is dan beuk je de rest eraf...ringetje met gaatjes...tandwieltje...
je hebt dan de kale as over...
de kale as neem je (ja..je neemt em...  [)...en die stop je in je carter...
dan draai je de as met de klok mee...zodat het nokje aan het einde van de as tegen het gezwelletje in je carter valt....
nu ga je de kick weer opbouwen...
je pakt het tandwieltje..en je zorgt dat de kick-as ten allen tijde tegen het gezwelletje blijft zitten. (dus dat ie maximaal met de klok mee is gedraaid...)....
die klemveer moet je in een gleufje in je carter doen..en dan je tandwieltje er verder op draaien...
het tandwieltje moet erop door em te draaien...en dat kan niet...omdat je met de koppeling zit..want daar grijpt ie in vast...
dus..wat je doet is...je draait het tandwieltje op de as...(en je zorgt dus dat het klemveeruisteekselding in het gleufje in je carter zit) tot ie tegen de koppelingstanden aan komt...en dan draai je gewoon de koppeling de goeie kant op....dan draait het tandwiel zichzelf dieper....na een tijdje heeft de koppeling em ver genoeg gedouwt...dan douw je em eventuweel helemaal tot zn eind...dat het tandwieltje niet meer verder de as op kan...
nou bouw je de rest af....dus..ringetje op het tandwiel...veer er weer op....en dan verankeren met het platickje....
nou span je de veer...je pakt em vast..en je hangt em achter het uisteeksel boven het mechanisme op je carter...
simpel...
|