Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Rieju RS2 cilinderwand vol groeven

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1041 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66236 - Rieju RS2 cilinderwand vol groeven
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

marco-de-graaf 14-4-2012 17:01 Print reply
Posts: 26
DR80, TP zwarte top, gilardoni, top racing welke is nou goed
Ik dacht zelf aan een 70cc malossi?? ik wil graag een cilinder kit hebben het liefst 70cc of hoger die mijn standaard krukas aan kan en is het dan tevens ook slim om een 17,5mm carberateur er op te zetten ? En als laatst zeggen ze tegen mij dat ik mijn olie pomp moet afsluiten is dat wel verstandig (dus mengsmering in de tank mieteren)?
 
ChielTZR 14-4-2012 17:02 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marco-de-graaf
DR80, TP zwarte top, gilardoni, top racing welke is nou goed
Ik dacht zelf aan een 70cc malossi?? ik wil graag een cilinder kit hebben het liefst 70cc of hoger die mijn standaard krukas aan kan en is het dan tevens ook slim om een 17,5mm carberateur er op te zetten ? En als laatst zeggen ze tegen mij dat ik mijn olie pomp moet afsluiten is dat wel verstandig (dus mengsmering in de tank mieteren)?


ze zijn allemaal goed.
alleen welke eigenschappen zoek jij?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
marco-de-graaf 14-4-2012 17:37 Print reply
Posts: 26
Ik wil het liefst een brommer die lekker fel optrekt en met een top die iets hoger licht dan met standaard(80km) en het liefst trek ik al mijn maten er uit de één heeft een honda mtx 70cc+24mm carb en de ander een yamaha DT50 standaard met een leovinc v6 uitlaat...
En hij moet gewoon betrouwbaar blijfen dus net na een paar duizend kilometer al weer stuk gaan

Dit bericht is gewijzigd door marco-de-graaf op 14-4-2012 om 17:39 uur.
 
marco-de-graaf 14-4-2012 17:38 Print reply
Posts: 26
En ik wil eigenlijk niet meer dan een 130euro uitgeven aan een cilinderkit het liefst zo goedkoop mogelijk maar niet van flut kwaliteit

Dit bericht is gewijzigd door marco-de-graaf op 14-4-2012 om 17:39 uur.
 
Venlonaer 14-4-2012 17:40 Print reply

Posts: 2431
koop dr80/zwarte top dan
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Royal Club 15-4-2012 0:37 Print reply

Posts: 60390
mag allemaal geen geld kosten maar het mag ook geen gierige kwaliteit zijn.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
marco-de-graaf 18-4-2012 20:16 Print reply
Posts: 26
Ik heb nu een Top Performance 80cc op de kop getikt maar is deze wel geschikt voor mijn standaard krukas?
 
dirktimmer 18-4-2012 20:20 Print reply

Posts: 1737
Ik ozu gewoon dikke 80 mhr kopen, met dikke krukas, en grote carburateur, begrenser erop zodat ie 80 loopt. allemaal bij elkaar voor 200 euro!


Wat denk je nou zelf? wat voor tips wil je hebben, het kan gewoon niet.
 
Wizard1894 18-4-2012 20:20 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marco-de-graaf
Ik heb nu een Top Performance 80cc op de kop getikt maar is deze wel geschikt voor mijn standaard krukas?


Dus je hebt een vraagt/mening en toch heb je hem al gekocht?
 
Wizard1894 18-4-2012 20:22 Print reply

Posts: 695
mijn cilinder was 300 euro dus ja kost wat, maar heb je ook wat. voor 50 euro heb je ook wel een cilindersetje van troep kwaliteit.
 
JB1 18-4-2012 20:24 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
mijn cilinder was 300 euro dus ja kost wat, maar heb je ook wat. voor 50 euro heb je ook wel een cilindersetje van troep kwaliteit.


Kap nou gvd eens met die kuthonda van je te vergelijken met andere brommers.

Mijn cilinder was 90 euro, en doet het hartstikke goed.

Die DMP cilinders zijn van prima kwaliteit, je moet er gewoon even een uurtje of 1,5 voor gaan zitten om hem netjes te maken.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Aprilia RX 50 2003 18-4-2012 20:24 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
Ik ozu gewoon dikke 80 mhr kopen, met dikke krukas, en grote carburateur, begrenser erop zodat ie 80 loopt. allemaal bij elkaar voor 200 euro!


Wat denk je nou zelf? wat voor tips wil je hebben, het kan gewoon niet.


lul niet een TP 80 zwarte top wil heel goed op de std krukas
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Wizard1894 18-4-2012 21:06 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Kap nou gvd eens met die kuthonda van je te vergelijken met andere brommers.

Mijn cilinder was 90 euro, en doet het hartstikke goed.

Die DMP cilinders zijn van prima kwaliteit, je moet er gewoon even een uurtje of 1,5 voor gaan zitten om hem netjes te maken.


Heb het niet over HONDA irritante vent... Heb het over mijn malossi cilinder en jij moet er nog 1,5 uur voor gaan zitten terwijl ik hem er zo onder zet en wegrijd. Enige 3 merken waar ik uit zou kiezen is, malossi, athena en parmakit.
 
lytseleen 18-4-2012 21:08 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
[...]


Heb het niet over HONDA irritante vent... Heb het over mijn malossi cilinder en jij moet er nog 1,5 uur voor gaan zitten terwijl ik hem er zo onder zet en wegrijd. Enige 3 merken waar ik uit zou kiezen is, malossi, athena en parmakit.

handige harry wat hij bedoeld met er 1,5 uur voor zitten om hem even netjes af te werken..
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
Aprilia RX 50 2003 18-4-2012 21:09 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
[...]


Heb het niet over HONDA irritante vent... Heb het over mijn malossi cilinder en jij moet er nog 1,5 uur voor gaan zitten terwijl ik hem er zo onder zet en wegrijd. Enige 3 merken waar ik uit zou kiezen is, malossi, athena en parmakit.


ja maar dit is een am6 blok en daar kan zonder er wat aan te doen een dr80/tp80 onder.

plug and play voor ong 130 euro.
gaat duizenden km's mee ook al krijgen ze een ongezonde hoeveelheid zand enz binnen af en toe.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 4666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved