Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - suzuki ts50x valt stil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 831 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66233 - suzuki ts50x valt stil
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3603 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxhunter 12-4-2012 13:00 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: milan_w
[...]


cilinderkop eraf gehaald en deze nagekeken en pakking enzo alles ziet er nog goed genoeg uit en cilinderkop er strak opgezet maar heeft niets geholpen en ik durf ook niet te hard aan te trekken want misschien breekt zo de bout af :s


was de pakking ook nat? en de cilinderkop mag je niet te hard aan trekken... dan kan de bende vastlopen
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
milan_w 12-4-2012 17:27 Print reply
Posts: 117
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


was de pakking ook nat? en de cilinderkop mag je niet te hard aan trekken... dan kan de bende vastlopen


waar zou hij nat moeten zijn? xd en a ja kheb hem gewoon strak gezet maar nu niet echt aan zitte doortrekken dus... ?
 
milan_w 14-4-2012 16:27 Print reply
Posts: 117
beste mensen,
het is nog steeds niet gelukt :s hij doet het nog steeds niet
weet iemand nog iets wat ik eraan kan doen?
mvg,
Milan
 
milan_w 17-4-2012 17:12 Print reply
Posts: 117
niemand?

 
dirktimmer 17-4-2012 17:23 Print reply

Posts: 1737
je cilinder loopt echt niet vast als je de kop gewoon goed vastdraaid. en al helemaal niet bij een tsx met een dikke cm staal en alu om de cilinderbus. wat mensen voor onzin bedenken is echt weer lekker in dit topic...

Je kunt niet maarzo een stuk schuim gebruiken, werkt voor geen meter.
Dit heeft ook geen zak met een wat verkoolde uitlaat te maken, en ontkolen gaat ook niet door er benzine in te gieten en dat dan in de fik te steken.
Choke naar beneden drukken is aan op een originele tsx carburateur.

maargoed, je stationait sproeiertje wil weleens verstopt gaan zitten als hij een tijdje stl heeft gestaan, dit is een hel klein gaatje, en gaat dan niet makkelijk open, dus even doorprikken met een speldenpuntje.

Kijk ook even naar het vlotterniveau, carburateur eraf, leeg gieten, weer dichtdraaien, benzine slang eraan, kraantje open, 10! seconden later kraantje weer dicht, vlotterbak eraf, rechtop houden hele tijd! nu moet het vlotterbakje vol zitten, tot +- 1 cm onder de rand van het bakje. Als dit goed is zuipt ie niet het vlotterbakje leeg tijdens rijden, in 10 seconden stroomt ie dan namelijk vol en dat is tijd zat.

Dan checken op valse lucht, brommer stationair laten draaien, en op de carburateur spuiten met een deodorant bus, als hij uitvalt zuigt hij valse lucht.




Dit bericht is gewijzigd door dirktimmer op 17-4-2012 om 17:27 uur.
 
lytseleen 17-4-2012 17:54 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
je cilinder loopt echt niet vast als je de kop gewoon goed vastdraaid. en al helemaal niet bij een tsx met een dikke cm staal en alu om de cilinderbus. wat mensen voor onzin bedenken is echt weer lekker in dit topic...

Dit bericht is gewijzigd door dirktimmer op 17-4-2012 om 17:27 uur.

am6 en derbi cilinders lopen op 4 plaatsen vast als je de cilinderkop te strak aandraait..

 
Taliban strijder op 2 takt kameel.

Dit topic is 3603 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved