Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #66148 - derbi ploft maar start niet
|
Pagina 2 van 2
|
Dit topic is 7140 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
-PuchSjonnie- |
2-4-2012 16:14 |
Posts: 735 |
heb hpi ff gevraagd voor ohm waardes van de onderdelen.
maar kan het ook aan de sproeier lichen waarom die niet start?
want hij bwoapt, maar als je met het gas speelt niet
|
|
|
|
JB1 |
2-4-2012 16:16 |
Posts: 14881 |
Stationairsproeier misschien verstopt.
Hoofdsproeier heeft NIETS met starten te maken
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
-PuchSjonnie- |
2-4-2012 16:23 |
Posts: 735 |
zal ff kijken, bij de uitlaat is die helemaal nat want hij spuit het eruit
|
|
|
|
JB1 |
2-4-2012 16:28 |
Posts: 14881 |
Membraan nog in orde dan?
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
-PuchSjonnie- |
2-4-2012 16:53 |
|
pompower |
2-4-2012 17:18 |
Posts: 1777 |
zit je uitlaat niet helemaal dicht?, had dit zelf ook wel eens
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
-PuchSjonnie- |
2-4-2012 17:27 |
Posts: 735 |
ik heb wel demperwol om de demper pijpje gedaan en met ijzerdraadvast gezet en demper erop geschoven, maar toen liep die en viel die uit en wou niet meer aan
|
|
|
|
-PuchSjonnie- |
4-4-2012 17:16 |
Posts: 735 |
membraam is nog goed, dus dat is het ook niet, ga morgen naar me pa dus zal de stator meten, heb hpi ff gemailt en die hadden alleen de ohm waarde van de stator en dat is 360 ohm. zouden de bobine en cdi stuk kunnen zijn?
|
|
|
|
smefke |
4-4-2012 17:43 |
Posts: 507 |
als het benzine uit de uitlaat spuit kan het zijn dat je de overloop dicht hebt gedraait om wat voor reden ook en dat het daar dan eigenlijk nu moet lekken om wat voor reden dan ook.
zelf ook gehad namelijk.
|
|
|
|
-PuchSjonnie- |
4-4-2012 18:27 |
Posts: 735 |
overloop kan ik niet dicht draaien, het is gewoon nat bij de flens niet echt spuiten ofzo
|
|
|
|
-PuchSjonnie- |
4-4-2012 20:43 |
Posts: 735 |
ik kom er net achter dat me spruitstuk zo krom als een hoepel is, maar hij heeft hier wel mee gelopen? ga hem morgen ff vlakken op de freesbank, dan weer ff proberen, welke vooronsteking moet ik nu aanhouden? en is hittegraad 8 te koud voor deze setup?
Dit bericht is gewijzigd door -PuchSjonnie- op 4-4-2012 om 20:44 uur.
Dit bericht is gewijzigd door -PuchSjonnie- op 4-4-2012 om 20:44 uur.
|
|
|
|
-PuchSjonnie- |
11-4-2012 14:55 |
Posts: 735 |
ik heb de stator doorgemeten, en die ohm waardes waren goed, tussen blauw en wit was het 360 ohm en dat klopte dus dan is die niet stuk? kan het de cdi ook zijn?
|
|
|
|
-PuchSjonnie- |
26-4-2012 20:58 |
Posts: 735 |
jongens hij loopt weer, heb de onsteking opnieuw afgesteld en hij starte binnen 5 kicken, ik heb even gereden, maar als ik veel gas geef en naar de 1 schakel, valt die elke keer uit, en als ik hem dan aanren, geef ik vol gas laat de koppeling schieten en zakt dan in toeren, en schiet een 1 keer weg, de gasreactie is nu wel goed, en stationair,draait die best wel hoog, ik kan gewoon de schroef eruitdraaien maar dit blijft, de sproeier is 108 zonder luchtfilter,ohja nog effe een vraag over de koeling, ik heb nou alle slangen aangesloten, heb een cr rad gebruikt, en die hebben geen reservoir, ik heb hem gevult met water,laten lopen, en weer wat bijgevuld tot je het water ziet, maar hoe ontlucht ik het spul, of hoeft dat niet zonder reservoir? want hij blijf nog steeds wel warm
|
|
|
|
jr customs |
26-4-2012 22:14 |
Posts: 1057 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -PuchSjonnie-
jongens hij loopt weer, heb de onsteking opnieuw afgesteld en hij starte binnen 5 kicken, ik heb even gereden, maar als ik veel gas geef en naar de 1 schakel, valt die elke keer uit, en als ik hem dan aanren, geef ik vol gas laat de koppeling schieten en zakt dan in toeren, en schiet een 1 keer weg, de gasreactie is nu wel goed, en stationair,draait die best wel hoog, ik kan gewoon de schroef eruitdraaien maar dit blijft, de sproeier is 108 zonder luchtfilter,ohja nog effe een vraag over de koeling, ik heb nou alle slangen aangesloten, heb een cr rad gebruikt, en die hebben geen reservoir, ik heb hem gevult met water,laten lopen, en weer wat bijgevuld tot je het water ziet, maar hoe ontlucht ik het spul, of hoeft dat niet zonder reservoir? want hij blijf nog steeds wel warm
waarschijnlijk nogsteeds valse lucht...
|
|
|
|
TZRBart |
26-4-2012 22:23 |
Posts: 946 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -PuchSjonnie-
jongens hij loopt weer, heb de onsteking opnieuw afgesteld en hij starte binnen 5 kicken, ik heb even gereden, maar als ik veel gas geef en naar de 1 schakel, valt die elke keer uit, en als ik hem dan aanren, geef ik vol gas laat de koppeling schieten en zakt dan in toeren, en schiet een 1 keer weg, de gasreactie is nu wel goed, en stationair,draait die best wel hoog, ik kan gewoon de schroef eruitdraaien maar dit blijft, de sproeier is 108 zonder luchtfilter,ohja nog effe een vraag over de koeling, ik heb nou alle slangen aangesloten, heb een cr rad gebruikt, en die hebben geen reservoir, ik heb hem gevult met water,laten lopen, en weer wat bijgevuld tot je het water ziet, maar hoe ontlucht ik het spul, of hoeft dat niet zonder reservoir? want hij blijf nog steeds wel warm
Clipje van gasnaald eentje omhoog zetten, zodat de naald dieper in het bakje komt, dan krijgt ie minder benzine, als het dan niet weg is moet je naar valse lucht kijken. Je kunt nu wel lopen roepen en alles slopen maar het is in ieder geval het proberen waard.
|
|
|
|
Dit topic is 7140 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 2
|
|