Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Suzuki tsx opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 866 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66123 - Suzuki tsx opvoeren
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 6863 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 26-3-2012 22:14 Print reply

Posts: 6717
en wat levert dat op?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Wizard1894 26-3-2012 22:37 Print reply

Posts: 695
Kun je beter een honda m serie blokje hebben die hebben al snel aardig wat vermogen. Voor een tsx zou ik idd voor een 70 cc gaan i.p.v 50 cc.
 
tsx-elite 27-3-2012 17:04 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
en wat levert dat op?


kwa snelheid niet zo heel veel maar meer kwa trek kracht, als je met standaard 50 cillinder bijvoorbeeld maximaal een tw verhouding van 13-50 kan hebben kan ik met mijne 14-45 hebben. maar dat wel met originele uitlaat, anders is het nog belabberd maar beste blijft nog altijd 70cc of als je een rm80 blok(luchtgekoeld)kunt krijgen is dat mooier, aangezien de rm80 het zelfde frame hadden als de tsx(zo laat internet weten)
 
shut up muttley
maerijn 27-3-2012 17:21 Print reply

Posts: 2455
Volgens mij had RM dezelfde ophangpunten als de TS50ER, en die zijn anders dan de TSX
 
kenny77 27-3-2012 18:01 Print reply

Posts: 29286
inderdaad, de oude rm80 (tot 1981) hebben de zelfde ophangpunten als de er50.

 
suzuki-fan 27-3-2012 21:36 Print reply
Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


kwa snelheid niet zo heel veel maar meer kwa trek kracht, als je met standaard 50 cillinder bijvoorbeeld maximaal een tw verhouding van 13-50 kan hebben kan ik met mijne 14-45 hebben. maar dat wel met originele uitlaat, anders is het nog belabberd maar beste blijft nog altijd 70cc of als je een rm80 blok(luchtgekoeld)kunt krijgen is dat mooier, aangezien de rm80 het zelfde frame hadden als de tsx(zo laat internet weten)


wat op Wikipedia staat moet je niet altijd geloven.
 
tsx-elite 27-3-2012 22:12 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki-fan
[...]


wat op Wikipedia staat moet je niet altijd geloven.


stond op t gezicht boek naja jammer dan, vraag me wel af of de cillinders wel om te zetten zijn
 
shut up muttley
gideon555 30-3-2012 21:59 Print reply
Posts: 15
Ik had nog even naar de carburateur gekeken en het bleek dat er al een mikuni op zat Heeft iemand nu tips hoe ik hem goed sneller kan krijgen?
 
maerijn 30-3-2012 22:38 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gideon555
Ik had nog even naar de carburateur gekeken en het bleek dat er al een mikuni op zat Heeft iemand nu tips hoe ik hem goed sneller kan krijgen?

Weet je ook hoeveel de diameter is van die Mikuni?

Ik zou als ik jou was een 70cctje kopen van marktplaats icm een 16mm Mikuni, en voortandwiel 1 tandje groter. Sproeier rond 110 en klaar

Dit bericht is gewijzigd door maerijn op 30-3-2012 om 22:39 uur.
 
kenny77 30-3-2012 23:00 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...] vraag me wel af of de cillinders wel om te zetten zijn

ook niet.
tapeindes en slag is anders.
 

Dit topic is 6863 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved