Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Suzuki tsx opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 900 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66123 - Suzuki tsx opvoeren
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6864 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TZRBart 25-3-2012 17:17 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Tuurlijk wel.
Benzine -> chemische energie
-> grotere sproeier -> meer benzine
-> meer chemische energie -> harder.


Ja ik weet dat je denkt dat je slim bent, maar als je hem meer benzine geeft, met dezelfde hoeveelheid lucht... Dan verzuipt hij dus, dus kom eerst eens met iets fatsoenlijks.
 
rensss 25-3-2012 18:07 Print reply

Posts: 1110
Ik denk dat JB1 bedoelt een grotere sproeier met het gebruik van een andere uitlaat of dergelijk.


 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
RikDT50MX - Nieuws Poster 25-3-2012 22:49 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Ja ik weet dat je denkt dat je slim bent, maar als je hem meer benzine geeft, met dezelfde hoeveelheid lucht... Dan verzuipt hij dus, dus kom eerst eens met iets fatsoenlijks.

kom op, het is jelmer. denk nu nog een keer na over het feit dat je er uberhaupt op reageert.
 
I Can Play With Madness
gideon555 26-3-2012 17:44 Print reply
Posts: 15
De hele sproeier uit de brommer halen is wel goedkoop
 
old timer 26-3-2012 19:00 Print reply

Posts: 469
je zet er een 70cc op en een 22mm carb met een twv van 12-52 dan trekt die goed op en gaat die ook nog sneller
 
bijna goed, is goed genoeg
RikDT50MX - Nieuws Poster 26-3-2012 19:02 Print reply

Posts: 1558
K weet niet wat voor budget je hebt, maar met een mikuni 16mm en airsal 70cc haal je dat wel en heb je mooi veel koppel. Je kan ook beginnen met het groter vijlen van je uitlaatpoort als je het anders te duur vind worden.
 
I Can Play With Madness
gideon555 26-3-2012 21:38 Print reply
Posts: 15
Als ik de uitlaatpoort uitveil, hoe hard gaat ie dan? (Als ie nu 65 loopt)
 
Aprilia RX 50 2003 26-3-2012 21:43 Print reply

Posts: 6717
ligt aan de kunsten van degene die dat uitveilt.

ben geen expert op t gebied van dat oude spul maar denk toch wel 5 tot 10 km erbij...
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
tsx-elite 26-3-2012 21:45 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
ligt aan de kunsten van degene die dat uitveilt.

ben geen expert op t gebied van dat oude spul maar denk toch wel 5 tot 10 km erbij...


daar voor mag je bij een tsx wel iets meer gaan doen denk ik
 
shut up muttley
Aprilia RX 50 2003 26-3-2012 21:52 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


daar voor mag je bij een tsx wel iets meer gaan doen denk ik


oke ik dacht dat er zoveel ong uit te halen viel als je die ouwelui altijd hoort

maar voor minder zou ik toch echt niet gaan vijlen in de cilinder hoor
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
tsx-elite 26-3-2012 21:55 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


oke ik dacht dat er zoveel ong uit te halen viel als je die ouwelui altijd hoort

maar voor minder zou ik toch echt niet gaan vijlen in de cilinder hoor


tsx is zowiezo al onmeunig traag, als je harder wilt moet je al gouw naar 70cc, met 50cc trek je haast geen worst van tafel of je moet ziek licht gaan vertanden(11-74 ofzo) maar dan heb je geen snelheid meer. je kunt wel de inlaat uit gaan vijlen en membraan zitten vaak ook nog giet randen in, die bevorderen de prestaties ook niet natuurlijk.
 
shut up muttley
Aprilia RX 50 2003 26-3-2012 21:57 Print reply

Posts: 6717
als je al die tijd en ellende die je in veilen stopt gewoon gaat werken heb je volgens mij een mooi 70 cctje die een stuk beter is.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
tsx-elite 26-3-2012 22:01 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
als je al die tijd en ellende die je in veilen stopt gewoon gaat werken heb je volgens mij een mooi 70 cctje die een stuk beter is.


zekers, maar als je gewoon tijd teveel hebt zou ik gaan vijlen
 
shut up muttley
Aprilia RX 50 2003 26-3-2012 22:05 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


zekers, maar als je gewoon tijd teveel hebt zou ik gaan vijlen


nu ben ik benieuwt ook.
hoeveel winst ga je er dan ongeveer mee halen?
is t echt merkbaar? en is t ook wel goed te doen voor iemand die nieuw is in dat soort gebeuren? want te veel of te weinig en slechte vormen worden de prestaties ook niet beter van natuurlijk
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
tsx-elite 26-3-2012 22:11 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


nu ben ik benieuwt ook.
hoeveel winst ga je er dan ongeveer mee halen?
is t echt merkbaar? en is t ook wel goed te doen voor iemand die nieuw is in dat soort gebeuren? want te veel of te weinig en slechte vormen worden de prestaties ook niet beter van natuurlijk


zoals ze in mijn cillinder bezig geweest zijn loopt het wel lekker. daar is de inlaat van vergroot en is daar de bocht iets soepeler gemaakt, ook is waar het membraan komt het gat iets groter gemaakt. membraan is iets uit gevijld en tevens ook de spoel poorten. zuigertje is ook iets aan gevijld, spoel poorten aan de onderkant van de cill zijn ook vergroot. boring is van standaard 41mm naar laatste originele overmaat van 43mm gegaan

 
shut up muttley

Dit topic is 6864 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved