nou nee...das geen optie ...(niet stevig genoeg en vind ik niet leuk)
kwil er wel genoeg aan doen ,ben al een heel end
vervangen is
achterbrug
motorblok
voor vork
koplamp
wat een hok, ding bij het oud ijzer flikkeren en een echte brommer kopen, maar dat is dan mijn mening. als jij er blij mee bent, ding gewoon zo aanpassen dat je hem zelf mooi vindt.
leuk. maar wat een klein carburateurtje zeg. ga is op zoek naar een keihin CR29/32 of FCR 28 of een PE28
frame verstevigen is niet nodig. zorg gewoon dat je alle bouten goed vast hebt zitten. niet bezuinigen op remmen. en betere vering er onder die voorvork lijkt wel van een cheap pitbike ding waar geen demping in zit. en met zo veel cc kan je beter een betere achterbrug monteren deze dingen scheuren bij het leven.
Never drive faster then your guardian angel can fly
Quote:Oorspronkelijk gepost door: 4takker
leuk. maar wat een klein carburateurtje zeg. ga is op zoek naar een keihin CR29/32 of FCR 28 of een PE28
frame verstevigen is niet nodig. zorg gewoon dat je alle bouten goed vast hebt zitten. niet bezuinigen op remmen. en betere vering er onder die voorvork lijkt wel van een cheap pitbike ding waar geen demping in zit. en met zo veel cc kan je beter een betere achterbrug monteren deze dingen scheuren bij het leven.
De kroonplaten heb ik met behulp van een cnc freesbank gemaakt op mn werk
De poten komen van een crosser af en heb deze ingekort en op maat gemaakt
Vervolgens dikke vork olie in gedaan , dempen doet hij erg goed maar miss dat ik voor nog wat dikkere olie moet gaan ...
Even een testrit afwachten
Achterbrug is ongeveer 7 cm langer ,zelf gemaakt alu profiel gebogen en laten lassen op het werk met tig ,
Vervolgens met epoxy en loodkorrels opgevult
De remmen ..
Ik zal als ik tijd heb even een close up foto maken van voor en achter
Schijf voor is dik 230mm ipv ori iets van 150mm.
Klauw van voor 4zuiger klauw van een crosser
Achter rem
Is ook schijfrem van +_ 170mm met een 2zuiger klauw