Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - bing carubateur

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66089 - bing carubateur
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1429 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

krelis 16-3-2012 18:56 Print topicpost
Posts: 5
mijn carubateur blijft lekken nieuwe pakking geplaatst maar naast reservoir zit een klein gaatje waar de benzine uit komt dit is een opening welke er standaard zit kan iemand mij vertellen hoe dit op te lossen
het is een bing 12mm
 

bro123 16-3-2012 19:15 Print reply

Posts: 901
die de vlotter aanraakt iets naar beneden buigen zodat het benzine niveau lager blijft en niet blijft overstromen
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
krelis 16-3-2012 20:19 Print reply
Posts: 5
ga het proberen bedankt

 
bro123 16-3-2012 20:31 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: krelis
ga het proberen bedankt


doe het wel met beleid, anders klopt je hele afstelling straks niet meer.
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
RD50mx 16-3-2012 20:41 Print reply
Posts: 353
vlotterniveau heeft geen ruk met de afstelling te maken... maar kans is zeer groot dat deze te hoog staat
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
bro123 16-3-2012 20:41 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
vlotterniveau heeft geen ruk met de afstelling te maken...

jawel, ga jij maar even googlen.

Dit bericht is gewijzigd door bro123 op 16-3-2012 om 20:45 uur.
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
leonmt5 16-3-2012 20:53 Print reply

Posts: 799
kijk dan ook gelijk jou vlotterstift na of die nog goed is.
 
bert : bezopen en rijd toch.
RD50mx 17-3-2012 9:54 Print reply
Posts: 353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bro123
[...]

jawel, ga jij maar even googlen.

Dit bericht is gewijzigd door bro123 op 16-3-2012 om 20:45 uur.


kijk eens even op wikipedia... een vlotter is er alleen voor een reservoir voor de brandstof, om te zorgen dat de boel niet constant overloopt, of droog komt te staan.
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
De Schout 17-3-2012 10:51 Print reply
Posts: 5327
@ ts, maak eerst alles eens goed schoon voordat je gaat lopen buigen.

@rd50boer, denk toch eens logisch na man..
 
tune tweak fiddle bang bummer
RD50mx 17-3-2012 11:03 Print reply
Posts: 353
volgens mij verander je niets aan het mengsel als je het vlotterniveau verhoogd/verlaagd, tenzij je hem extreem laag zet zodat de vlotterkamer telkens leeg is.
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
Jolem 17-3-2012 14:26 Print reply

Posts: 127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
volgens mij verander je niets aan het mengsel als je het vlotterniveau verhoogd/verlaagd, tenzij je hem extreem laag zet zodat de vlotterkamer telkens leeg is.


Als er te veel benzine in de vlotterkamer zit, verzuip je de sproeier en misschien zelfs de venturi gaatjes in de gasnaaldlijder (jet needle in het engels, ik weet de vertaling niet. ). Hiervan zou je motor erg onregelmatig kunnen gaan lopen en lijkt het alsof je een te veel te grote sproeier hebt.
 
puchcobra4t 17-3-2012 20:28 Print reply

Posts: 116
met het verbuigen van je vlotter verander je niet de mengsel verhouding alleen het brandstof niveau in je vlotter kamer, als dit te hoog is loopt ie over en als het te laag is kom je brandstof te kort bij vol vermogen wat in houd dat je niet lekker soepel kan rijden
 
ook ik maak fouten!

Dit topic is 1429 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved