Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - crossmotoren voor openbare weg

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 817 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66031 - crossmotoren voor openbare weg
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 5-3-2012 19:12 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
[...]


haha als je niet op zo'n lomp ding wilt rijden zou ik toch voor een competitie gerichtere motor gaan dan een tamme xr of zo'n lc4



Gast, hij wil toch een motor voor dagelijks gebruik?
Dan wil je niet elke 1.5 maand het blok weer lostrekken.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mx-jacob 5-3-2012 19:15 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Gast, hij wil toch een motor voor dagelijks gebruik?
Dan wil je niet elke 1.5 maand het blok weer lostrekken.




oke hij vraagt om een cross motor voor op de weg ( enduro ) dan zit ik niet te denken aan een xr of zo... maar maakt niet uit zo zie ik het hij moet het zelf weten
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
JB1 5-3-2012 19:16 Print reply

Posts: 14881
Dat jij nou zo'n kortzichtig bent op KTM kan ik ook niets aan doen.
XR600 kan prima voor dagelijks gebruik en zo af en toe de bossen in.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mx-jacob 5-3-2012 19:18 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Dat jij nou zo'n kortzichtig bent op KTM kan ik ook niets aan doen.
XR600 kan prima voor dagelijks gebruik en zo af en toe de bossen in.



ja af en toe door de bossen ja..... maar dat noem ik geen enduro


 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
JB1 5-3-2012 19:18 Print reply

Posts: 14881
Ja, gewoon beter lezen voortaan, scheelt veel gezeik
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mx-jacob 5-3-2012 19:20 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ja, gewoon beter lezen voortaan, scheelt veel gezeik


Prima

Als jij gewoon wat minder zeikt helpt ook een hoop.

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 5-3-2012 om 19:35 uur.
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Royal Club 5-3-2012 19:25 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Dat jij nou zo'n kortzichtig bent op KTM kan ik ook niets aan doen.
XR600 kan prima voor dagelijks gebruik en zo af en toe de bossen in.


xr600 wil elke 1600km olie en filter wissel..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 5-3-2012 19:31 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Gast, hij wil toch een motor voor dagelijks gebruik?
Dan wil je niet elke 1.5 maand het blok weer lostrekken.

je kan het ook anders bekijken, hij heeft ook nog een 2de motor en wil een speelfiets.

zijn gewoon afwegingen die je moet maken.

persoonlijk zou ik het niet erg vinden om alles snel te vervangen, maar je moet er maar ook net geld voor hebben.
 
mxbeunking 5-3-2012 19:47 Print reply

Posts: 2305
KTM EXC125 kopuhhh
http://link.marktplaats.nl/530613519

Dat koop ik al haal ik over 2 jaar mijn rijbewijs
 
Draaiwerk nodig? = PB
kenny77 5-3-2012 19:48 Print reply

Posts: 29286
125cc is veels te weinig...
 
mxbeunking 5-3-2012 19:49 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
125cc is veels te weinig...


haha achja, aangezien het rijbewijs veranderd kan ik niet veel meer cc's Maarja een getunde 125 is ook snel zat wat mij betreft met enduro
 
Draaiwerk nodig? = PB
Santa Cruz 5-3-2012 21:13 Print reply

Posts: 716
Als je voor dagelijks gebruik een motor wil, koop dan geen 2takt.
Onderhoud is veel te intensief en rijdt ook nie zo fijn in verkeer.

De meeste motoren zijn al gezegt. Maar ik denk vooral aan deze.
Ik basseer me vooral op onderhoudsvriendelijkheid en duurzaamheid.
- Honda xr
- Suzuki drz
- Kawasaki klr 650 (enorm betrouwbare blokken!)
- Kawasaki klx 300/450/650 (lijkt in nergens op de klr)
kwa pk's zitten ze ongeveer gelijk maar de klx is puur enduro, terwijl de klr allroad/touring is.
- yamaha wr 450 (origineel dan toch)

KTM allemaal mooi, maar heb er ook al veel slecht over gehoord

Met een Jappaner doe je bijna nooit verkeerd, das mijn ervaring

Als je dan echt 2takt wil, kijk dan voor grote cc's dat rijdt veel aangenamer op de baan.

- (ktm 300/360/380 EXC)
- Husqvarna wr 300/360/(250)
- yamaha (oudjes) wr 250/500, it 465/490 dt 400 (komt wel niet snel voouit)

dat is het ongeveer denk ik
 
2takt of 4takt? Supermotard!
Royal Club 5-3-2012 21:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Santa Cruz
Als je voor dagelijks gebruik een motor wil, koop dan geen 2takt.
Onderhoud is veel te intensief en rijdt ook nie zo fijn in verkeer.

De meeste motoren zijn al gezegt. Maar ik denk vooral aan deze.
Ik basseer me vooral op onderhoudsvriendelijkheid en duurzaamheid.
- Honda xr
- Suzuki drz
- Kawasaki klr 650 (enorm betrouwbare blokken!)
- Kawasaki klx 300/450/650 (lijkt in nergens op de klr)
kwa pk's zitten ze ongeveer gelijk maar de klx is puur enduro, terwijl de klr allroad/touring is.
- yamaha wr 450 (origineel dan toch)

KTM allemaal mooi, maar heb er ook al veel slecht over gehoord

Met een Jappaner doe je bijna nooit verkeerd, das mijn ervaring

Als je dan echt 2takt wil, kijk dan voor grote cc's dat rijdt veel aangenamer op de baan.

- (ktm 300/360/380 EXC)
- Husqvarna wr 300/360/(250)
- yamaha (oudjes) wr 250/500, it 465/490 dt 400 (komt wel niet snel voouit)

dat is het ongeveer denk ik


Jamaar een xr600 moet om de 1600km filter en olie vers hebben zegt t boek

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Makrolon 5-3-2012 21:27 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Santa Cruz
Als je voor dagelijks gebruik een motor wil, koop dan geen 2takt.
Onderhoud is veel te intensief en rijdt ook nie zo fijn in verkeer.

De meeste motoren zijn al gezegt. Maar ik denk vooral aan deze.
Ik basseer me vooral op onderhoudsvriendelijkheid en duurzaamheid.
- Honda xr
- Suzuki drz
- Kawasaki klr 650 (enorm betrouwbare blokken!)
- Kawasaki klx 300/450/650 (lijkt in nergens op de klr)
kwa pk's zitten ze ongeveer gelijk maar de klx is puur enduro, terwijl de klr allroad/touring is.
- yamaha wr 450 (origineel dan toch)

KTM allemaal mooi, maar heb er ook al veel slecht over gehoord

Met een Jappaner doe je bijna nooit verkeerd, das mijn ervaring

Als je dan echt 2takt wil, kijk dan voor grote cc's dat rijdt veel aangenamer op de baan.

- (ktm 300/360/380 EXC)
- Husqvarna wr 300/360/(250)
- yamaha (oudjes) wr 250/500, it 465/490 dt 400 (komt wel niet snel voouit)

dat is het ongeveer denk ik

Zal ik de hele volgende pagina eens volgooien met slechts over japanners? :') (ik ga het niet doen trouwens, maar het kan makkelijk)
 
KTM 525 EXC Supermoto
Makrolon 5-3-2012 21:28 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Voor dagelijks gebruik zijn er maar 2 en dat is de Suzuki DRZ 400 en de Honda XR 600.

?????

XR 650
Husqvarna 610
ktm 690 SMC of enduro
 
KTM 525 EXC Supermoto

Dit topic is 7705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved