Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Afstelling opmaat uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1042 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65984 - Afstelling opmaat uitlaat
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2739 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TZRBart 23-2-2012 19:05 Print reply
Posts: 946
Misschien is het wel een hoog toerige uitlaat...
 
Chiel1994 23-2-2012 20:26 Print reply

Posts: 628
neuh ik heb net die kerel zelf aan telefoon gehad, ben er al uit
 
BX nr. 19 Superklasse!
Cas DT 23-2-2012 20:27 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
neuh ik heb net die kerel zelf aan telefoon gehad, ben er al uit


En wat was het..?
Wel zo handig om even te delen.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Chiel1994 23-2-2012 20:32 Print reply

Posts: 628
Oh ja haha, naja ik heb een tamelijk lange vertanding, ik haal op de weg ook een redelijke snelheid, maar de uitlaat is dus behoorlijk hoogtoerig . En de Metrakit cilinder is ook super hoogtoerig, zodat je met een lange vertanding niet meer op toeren kan komen als hij door de losse grond moet trekken. Dus zou ik mijn vertanding een stuk korter maken, voortandwiel van 12 naar 10, zou het goed moeten gaan.
 
BX nr. 19 Superklasse!
Aprilia RX 50 2003 23-2-2012 20:34 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
Oh ja haha, naja ik heb een tamelijk lange vertanding, ik haal op de weg ook een redelijke snelheid, maar de uitlaat is dus behoorlijk hoogtoerig . En de Metrakit cilinder is ook super hoogtoerig, zodat je met een lange vertanding niet meer op toeren kan komen als hij door de losse grond moet trekken. Dus zou ik mijn vertanding een stuk korter maken, voortandwiel van 12 naar 10, zou het goed moeten gaan.


wat is je achtertandwiel dan?

sowieso is op de BX 10 tot 50 wel de minimum.

veel rijden met 11 tot 72 oid
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Chiel1994 23-2-2012 20:35 Print reply

Posts: 628
Ja ik 12 65, en 65 is sowieso wel het minimum tenzij er valsspelers zijn met een 80cc.. sorry haha. 10 65 zou dus een stuk beter gaan.
 
BX nr. 19 Superklasse!
Aprilia RX 50 2003 23-2-2012 20:38 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
Ja ik 12 65, en 65 is sowieso wel het minimum tenzij er valsspelers zijn met een 80cc.. sorry haha. 10 65 zou dus een stuk beter gaan.


80 cc 10 tot 50 en later 11 tot 50

maarja speel ten minste niet vals door steeds stiekem van bestuurder te wisselen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Chiel1994 23-2-2012 20:39 Print reply

Posts: 628
Haha het scheelt dat je met 2 man mag rijden.. Maarja als je ooit van mij wint met je 80cc kan je het vergeten hahaha
 
BX nr. 19 Superklasse!
Aprilia RX 50 2003 23-2-2012 20:46 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
Haha het scheelt dat je met 2 man mag rijden.. Maarja als je ooit van mij wint met je 80cc kan je het vergeten hahaha


als ik in de top 3 of 5 ofzo kom geef ik t wel aan dat ik teveel cc rij. als ik maar mag rijden tussen de andere brommertjes ipv tussen de motoren.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Marcooow 23-2-2012 22:25 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


80 cc 10 tot 50 en later 11 tot 50

maarja speel ten minste niet vals door steeds stiekem van bestuurder te wisselen



laat dat valsspelen maar weg, team is 2 man, dus dat mag gewoon
 
faster than a bullet!
Chiel1994 23-2-2012 23:22 Print reply

Posts: 628
Ja zo is het maar net, achja mij boeit het ook niet veel als we maar lol hebben he
 
BX nr. 19 Superklasse!

Dit topic is 2739 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved