Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - poortmap pamakit 125cc honda mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 504 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65941 - poortmap pamakit 125cc honda mb
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2692 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

leegwater 11-2-2012 13:48 Print topicpost
Posts: 31
hallo wie heeft er een poortmap van een 125cc cilinder parmakit of een poortmap van een malossi 110cc alvast bedankt .mvg Marco
 
Mc Gyver

kenny77 11-2-2012 14:12 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Timing Parmakit 125 Honda MB/T/X
Uitlaat timing 177 °
Spoelpoort timing 113.6


Geen poortmap ervan.


Malossi:

 
leegwater 11-2-2012 15:09 Print reply
Posts: 31
oke Man bedankt ik wil eigenlijk een dmp 110cc cilinder als een malossie gaan tunen want die malossie s zijn echt veels te duur en onbetrouwbaar met zo n chrome wand een dmp heeft een gietijzeren bus en kost 80 euro s.mvg marco
 
Mc Gyver
Marcooow 11-2-2012 17:02 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leegwater
oke Man bedankt ik wil eigenlijk een dmp 110cc cilinder als een malossie gaan tunen want die malossie s zijn echt veels te duur en onbetrouwbaar met zo n chrome wand een dmp heeft een gietijzeren bus en kost 80 euro s.mvg marco


maar gietijzer word wel weer warmer, en malossi is een goed merk dus die chroom wand zal echt niet slecht zijn, volgens mij maakt malossi ze voor mt/nsr nou met nicasil
 
faster than a bullet!
Wizard1894 11-2-2012 18:27 Print reply

Posts: 695
Die malossi cilinders zijn chroomwanden en slijten veel langzamer dan nicaseal en gietijzer, rijd al hele tijd met malossi.

Daar betaal je natuurlijk voor maar goedkoop is duurkoop.

Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 11-2-2012 om 18:29 uur.
 
kenny77 11-2-2012 19:36 Print reply

Posts: 29286
Voor malossi betaal je voor de naam, inderdaad te duur.

Het ziet er allemaal wel netjes uit, dat zeker, maar wel te duur.

Onbetrouwbaar?
Of het betrouwbaar is, dat ligt aan de eigenaar.

@ TS,
Is een athena geen optie?
Immi is redelijk bagger.
 
leegwater 11-2-2012 20:26 Print reply
Posts: 31
ik moet nog even kijken of de knip het toelaat mijn voorkeur gaat ook naar malossi uit ik heb ook een malossi uitlaat voor honda mb 8 er onder hangen die doet het superrrr er zijn er maar weinig van gemaakt.m
 
Mc Gyver
Wizard1894 11-2-2012 22:11 Print reply

Posts: 695
2 de hands ook wel te verkrijgen vaak in uiterste goede staat malossi cilinder
 
leegwater 12-2-2012 16:26 Print reply
Posts: 31
inderdaad als de wand nog goed is dan is een used cil mischien een optie.m
 
Mc Gyver
Wizard1894 12-2-2012 16:59 Print reply

Posts: 695
Had laatst een 70 cc malossi gekocht voor een maat voor 50 euro ding is nieuw. Ik heb intussen 4000 km al overschreden met mijn malossi en starten lopen 85 op top met 4 bakje
 
JB1 12-2-2012 22:14 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Die malossi cilinders zijn chroomwanden en slijten veel langzamer dan nicaseal en gietijzer, rijd al hele tijd met malossi.

Daar betaal je natuurlijk voor maar goedkoop is duurkoop.

Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 11-2-2012 om 18:29 uur.

Waar baseer jij dat op?

Malossi moet je het oude type cilinder hebben, die zijn schnell, die nieuwe zijn gemaakt door motoimport, trage poep en veel te duur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mbx-genieter 12-2-2012 22:33 Print reply
Posts: 758
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Die malossi cilinders zijn chroomwanden en slijten veel langzamer dan nicaseal en gietijzer, rijd al hele tijd met malossi.

Daar betaal je natuurlijk voor maar goedkoop is duurkoop.

Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 11-2-2012 om 18:29 uur.



Sorry hoor maar slaat nergens op wat je uitkraamt.
Het beste is altijd nog de originele cilinders, veel aanbod voor weinig geld en een degelijke betaalbare kwaliteit.
Ik zal daarom nooit een andere cilinder dan origineel op mijn mbx'en monteren en als ze bewerkt zijn blijven ze toch betrouwbaar en vooral betaalbaar dat is honda kwaliteit kan geen malossi aan tippen

 

Dit topic is 2692 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved