oke Man bedankt ik wil eigenlijk een dmp 110cc cilinder als een malossie gaan tunen want die malossie s zijn echt veels te duur en onbetrouwbaar met zo n chrome wand een dmp heeft een gietijzeren bus en kost 80 euro s.mvg marco
Quote:Oorspronkelijk gepost door: leegwater
oke Man bedankt ik wil eigenlijk een dmp 110cc cilinder als een malossie gaan tunen want die malossie s zijn echt veels te duur en onbetrouwbaar met zo n chrome wand een dmp heeft een gietijzeren bus en kost 80 euro s.mvg marco
maar gietijzer word wel weer warmer, en malossi is een goed merk dus die chroom wand zal echt niet slecht zijn, volgens mij maakt malossi ze voor mt/nsr nou met nicasil
ik moet nog even kijken of de knip het toelaat mijn voorkeur gaat ook naar malossi uit ik heb ook een malossi uitlaat voor honda mb 8 er onder hangen die doet het superrrr er zijn er maar weinig van gemaakt.m
Had laatst een 70 cc malossi gekocht voor een maat voor 50 euro ding is nieuw. Ik heb intussen 4000 km al overschreden met mijn malossi en starten lopen 85 op top met 4 bakje
Quote:Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Die malossi cilinders zijn chroomwanden en slijten veel langzamer dan nicaseal en gietijzer, rijd al hele tijd met malossi.
Daar betaal je natuurlijk voor maar goedkoop is duurkoop.
Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 11-2-2012 om 18:29 uur.
Waar baseer jij dat op?
Malossi moet je het oude type cilinder hebben, die zijn schnell, die nieuwe zijn gemaakt door motoimport, trage poep en veel te duur.
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Die malossi cilinders zijn chroomwanden en slijten veel langzamer dan nicaseal en gietijzer, rijd al hele tijd met malossi.
Daar betaal je natuurlijk voor maar goedkoop is duurkoop.
Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 11-2-2012 om 18:29 uur.
Sorry hoor maar slaat nergens op wat je uitkraamt.
Het beste is altijd nog de originele cilinders, veel aanbod voor weinig geld en een degelijke betaalbare kwaliteit.
Ik zal daarom nooit een andere cilinder dan origineel op mijn mbx'en monteren en als ze bewerkt zijn blijven ze toch betrouwbaar en vooral betaalbaar dat is honda kwaliteit kan geen malossi aan tippen