Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 49"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1131 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
Pagina 5 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 129516 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

janh95 6-2-2012 13:43 Print reply

Posts: 426
Hallo,

Op het asje waar mijn achterrempedaal mee vast zit zit fijn draad m12 op.
Nu is de moer die hier bij zat kapot gedraaid.
Nu is mijn vraag of ik op die fijne schroefdraad op het asje ook grove schroefdraad kan tappen. zonder moeilijkheden.

Met vriendelijke groet,
Jan
 
You can either agree with me or be wrong!
Chiel1994 6-2-2012 13:53 Print reply

Posts: 628
Ik rij brommercross en train af en toe met de crossmotor, moet ik dan op mijn districtlicentie brommer / pocketbike of motorcross aankruisen?
 
BX nr. 19 Superklasse!
Aquamaniac 6-2-2012 14:08 Print reply

Posts: 882
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
Hallo,

Op het asje waar mijn achterrempedaal mee vast zit zit fijn draad m12 op.
Nu is de moer die hier bij zat kapot gedraaid.
Nu is mijn vraag of ik op die fijne schroefdraad op het asje ook grove schroefdraad kan tappen. zonder moeilijkheden.

Met vriendelijke groet,
Jan



bij voorkeur niet want er zullen dan maar een paar flarden aan schroefdraad overblijven en draai je dus heel snel weer dol mischien de eerste keer al beter een nieuwe moer halen voor 50 cent
 
er gaat niks boven luchtkoeling
janh95 6-2-2012 17:20 Print reply

Posts: 426
Ok bedankt,

Nu had ik nog een vraag.
Ik had een ketting besteld voor mijn brommer samen met wat tandwieltjes alleen de ketting is te kort.
Als ik morgen bij de lokale brommerboer geen ketting kan krijgen moet ik wachten tot woensdag.
Zou het een probleem zijn als ik voor 100 km die oude ketting gebruik ivm school.
Slijt dit zo heel erg snel.
Of valt dit mee?

Met vriendelijk groet,
Jan Eefsting
 
You can either agree with me or be wrong!
Chiel1994 6-2-2012 18:32 Print reply

Posts: 628
Zal wel meevallen, gewoon even goed smeren.
 
BX nr. 19 Superklasse!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 6-2-2012 18:34 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
Zal wel meevallen, gewoon even goed smeren.



valt helemaal niet mee, na die 100 km kun je je tandwielen alweer weggooien
 
mxbeunking 6-2-2012 18:53 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
Ik rij brommercross en train af en toe met de crossmotor, moet ik dan op mijn districtlicentie brommer / pocketbike of motorcross aankruisen?


ik zou gewoon voor motorcross gaan, maakt niet zo veel uit. Heb ook motorcross aangekruist op mijn licentie en mag ook gewoon met de brommer als je wilt.
 
Draaiwerk nodig? = PB
Cas DT 6-2-2012 21:12 Print reply

Posts: 3131
Zitten er nog nadelen aan het kopen van een motor die al op 25kw staat, ipv een die dat nog niet heeft?
Op google kon ik zo snel niets vinden.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Aprilia RX 50 2003 6-2-2012 21:35 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxbeunking
[...]


ik zou gewoon voor motorcross gaan, maakt niet zo veel uit. Heb ook motorcross aangekruist op mijn licentie en mag ook gewoon met de brommer als je wilt.


heb ik ook idd
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Aprilia RX 50 2003 6-2-2012 21:36 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



valt helemaal niet mee, na die 100 km kun je je tandwielen alweer weggooien


wat thijs zegt idd.
die tandwielen zie je slijten. verder ligt de ketting er dan niet lekker op waardoor ie er zo ong elke 200 meter af loopt
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
mytsx 6-2-2012 21:38 Print reply
Posts: 150
Welke cabr. is het handigst op een nsr 50cc 6bak?
14, 16, 18mm?


 
Aprilia RX 50 2003 6-2-2012 21:39 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mytsx
Welke cabr. is het handigst op een nsr 50cc 6bak?
14, 16, 18mm?




ligt aan de setup.

zo zou ik zeggen 16 mm
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Cas DT 6-2-2012 21:40 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mytsx
Welke cabr. is het handigst op een nsr 50cc 6bak?
14, 16, 18mm?




16 is ideaal denk ik.
18 kan ook makkelijk.
12,7 is ook prima af te stellen.
Maar welk merk 14mm?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
mytsx 6-2-2012 21:42 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ligt aan de setup.

zo zou ik zeggen 16 mm


oke bedankt, was ik ook wel van plan maar dacht ik vraag het toch maar even na!
 
Aprilia RX 50 2003 6-2-2012 21:44 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mytsx
[...]


oke bedankt, was ik ook wel van plan maar dacht ik vraag het toch maar even na!


ligt wel aan de setup, wat voor cilinder, uitlaat enz?

16 mm is een goeie maat voor 50 cc normaal gesproken

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 6-2-2012 om 21:45 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 129516 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved