Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - setup voor HM cre am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 856 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65891 - setup voor HM cre am6
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3430 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 29-1-2012 14:51 Print reply

Posts: 14881
Waarom direct opvoeren en niet eerst gewoon kijken hoe het origineel rijdt?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 29-1-2012 14:54 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HmCreFan
[...]

ik kan de uitlaat zelf maken, dus dat kost hooguit een 10tje,en kan je me zon setup noemen?

Dit bericht is gewijzigd door HmCreFan op 29-1-2012 om 14:51 uur.

Aha ja dan loont het zich inderdaad.

zo'n 80cc DR wat ik zei, originele ontsteking , originele luchtfilterbox, 16~20mm carbje.

Een standaard uitlaat is wel van dikker metaal + heeft meestal nog een geperforeerde plaat aan de binnenkant, hierdoor is hij extra stil.
 
HmCreFan 29-1-2012 14:54 Print reply
Posts: 14
nou als ik am6sjes zie rijden, vind ik ze echt traag gaan,ze moeten veel toeren maken voordat ze een beetje weg komen, en ik wil gewoon hem dik in de toeren blazen en hard trekken, maar een eurobegrenzer is dat wat?ik kan die dr niet echt vinden, heb je een link?

Dit bericht is gewijzigd door HmCreFan op 29-1-2012 om 14:54 uur.
 
JB1 29-1-2012 14:56 Print reply

Posts: 14881
Er is een verschil tussen zelf rijden en zien rijden
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
HmCreFan 29-1-2012 14:58 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Er is een verschil tussen zelf rijden en zien rijden

ja das waar, maar ik heb liever een brommer die gewoon hard trekt en ong 80 ofzo loopt. dus autowheelie in de 1 ofzo:P
 
JB1 29-1-2012 15:00 Print reply

Posts: 14881
Ik zou eerst eens gewoon op je brommer gaan rijden voor je gaat opvoeren.

Direct met dikke cilinders carburateurs en uitlaten bezig zijn is ook saai.

Dan merk je niets van het opvoeren
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
HmCreFan 29-1-2012 15:03 Print reply
Posts: 14
ja zal het zien bedankt
 
Chiel1994 29-1-2012 15:05 Print reply

Posts: 628
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Waarom 200 tot 300 euro uit geven voor een uitlaat als je voor 3 tientjes een nette originele hebt die nagenoeg het zelfde doet?

Tenminste er stond dat het niet te veel moest kosten.
En zoals gezegd als je een cross motor geluid wilt, dan zou je al meer toeren moeten maken.

Veel toeren en 70 km/h rijden is niet fijn.
En trekt ook nog eens leuk de aandacht van oom agent die het ook prachtig vind om hem even te testen.

Mooiste voor een school brommer is veel cc's met weinig toeren.
Dan kan je lekker rustig met het verkeer mee tuffen in de stad zonder dat je de aandacht vraagt.

Maarja dat is mijn mening.


Die opmaat uitlaten leveren zeker wel heeeeeeeel veel meer vermogen dan een standaard blik, mits ze zijn berekend op de cilnder ect. natuurlijk.

 
BX nr. 19 Superklasse!
kenny77 29-1-2012 15:06 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
[...]


Die opmaat uitlaten leveren zeker wel heeeeeeeel veel meer vermogen dan een standaard blik, mits ze zijn berekend op de cilnder ect. natuurlijk.


Als je een originele uitlaat hebt of een uitlaat gaat berekenen voor laagtoerig zodat je maar rond de 70`80 km/h.
Dan heb je nagenoeg de zelfde prestaties...

 
HmCreFan 29-1-2012 15:09 Print reply
Posts: 14
hee die dr 80cc lijkt me wel wat, ook mooi goedkoop, hier een uitlaatje voor maken, met een 21mm dellorto ofzo, en ik heb een mooi laagtoerig betrouwbaar brommertje
 
Chiel1994 29-1-2012 15:09 Print reply

Posts: 628
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Als je een originele uitlaat hebt of een uitlaat gaat berekenen voor laagtoerig zodat je maar rond de 70`80 km/h.
Dan heb je nagenoeg de zelfde prestaties...


Ja dat is waar, zou je hem optimaal berekenen voor een 80cc dan geeft het wel degelijk een ander resultaat.
 
BX nr. 19 Superklasse!
kenny77 29-1-2012 15:10 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
[...]

Ja dat is waar, zou je hem optimaal berekenen voor een 80cc dan geeft het wel degelijk een ander resultaat.

Ja tuurlijk, maar daar ging het hier niet om, vandaar mijn reactie.
 
Chiel1994 29-1-2012 15:12 Print reply

Posts: 628
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Ja tuurlijk, maar daar ging het hier niet om, vandaar mijn reactie.

Op die manier heb je gelijk ja
 
BX nr. 19 Superklasse!

Dit topic is 3430 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved