Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda mt start niet maar loopt wel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 857 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65886 - honda mt start niet maar loopt wel
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 7142 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Wizard1894 1-2-2012 21:27 Print reply

Posts: 695
Nee was puur voor de sprint. En hij moest om de maand nieuwe lagers c4 erin doen dat was het nadeel inderdaad, niet dat hij de hele tijd 24.000 haald.. met normaal gebruik hooguit 15.000 toeren hij had hem toen max getuned. Dit was de laatste off topic hoor
 
tsx-elite 1-2-2012 21:28 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

zozo

maargoed, 24000 toeren op een 49.5 slag krukas.
daar heb je niet lang plezier van.

en daarnaast heb je niks aan zo'n hoog toerental.



des te hoger de toeren des te eerder steekt t blokje zn been naar buiten
 
shut up muttley
edward-mb 1-2-2012 21:43 Print reply
Posts: 144
waarschijnlijk heb ik het vanavond opgelost

de pakking tussen de cilinder en membraam was gescheurd
de carberateur was verstopt
en de luchtschroef was naar mijn weten veel te ver uitgedraaid

kortom:
valse lucht
 
Santa Cruz 1-2-2012 21:44 Print reply

Posts: 716
Hoera, weer een tweewieler terug in leven
 
2takt of 4takt? Supermotard!
tsx-elite 1-2-2012 21:45 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edward-mb
waarschijnlijk heb ik het vanavond opgelost

de pakking tussen de cilinder en membraam was gescheurd
de carberateur was verstopt
en de luchtschroef was naar mijn weten veel te ver uitgedraaid

kortom:
valse lucht


bijna goed
kortom, verstopte carb, valse lucht en verkeerde afstelling
 
shut up muttley
edward-mb 1-2-2012 21:51 Print reply
Posts: 144
over deze 'mt' gaat het




 
Gerard1793 1-2-2012 21:58 Print reply

Posts: 4006
Die kappen en die achterveer :C
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 1-2-2012 22:04 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Nee was puur voor de sprint. En hij moest om de maand nieuwe lagers c4 erin doen dat was het nadeel inderdaad, niet dat hij de hele tijd 24.000 haald.. met normaal gebruik hooguit 15.000 toeren hij had hem toen max getuned. Dit was de laatste off topic hoor

Iemand die serieus met de sprint bezig is, laat een blok geen 24k draaien.
Omdat dit totaal nutteloos is.
- Je krijgt je cilinder op dat toerental niet meer efficiënt gevuld, waardoor je minder vermogen krijgt.
- Om maar niet te noemen dat de drijfstang elk moment door het carter heen gaat vliegen.

Ik denk eerder dat je het verkeerd hebt begrepen?
15000 toeren rijdend klopt al beter, die is nog veel, maar al meer acceptabel dan die 24ooo toeren.

We lezen wel vaker dingen wat niet echt kloppen vanuit jouw kant.

Het is super dat je enthousiast mee wilt reageren en mensen probeert te helpen, want immers als iedereen niks zei was er geen brommerforum.

Maar misschien is het een idee om na te gaan of de dingen die je neer typt ook wel echt kloppen?
Want anders gaat de volgende generatie ook weer foutieve dingen over nemen en daar worden we allemaal niet beter van.

We maken allemaal fouten en dit is zeker niet erg, immers van fouten kan je leren en het is nu eenmaal menselijk.
Ik heb ook genoeg fouten gemaakt en maak ze nog, maar als iemand mij erop wijst en hij/zij heeft gelijk dan neem ik dit met alle plezier aan. (mits ik op een nette manier wordt aangesproken)
En ben ik weer een stuk wijzer en in geval van hier op het forum smeer ik niemand verkeerde informatie aan.
Zo kan ik ook weer elke dag wat bij leren.

Misschien een idee als je hier ook op wilt letten?

Vat deze post niet op om je aan te vallen of af te blaffen, helemaal niet, maar eerder als een goed advies?

Verdere reacties kunnen in mijn profiel, aangezien die van jou gesloten is

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-2-2012 om 22:32 uur.
 
Gerard1793 1-2-2012 22:46 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Nee was puur voor de sprint. En hij moest om de maand nieuwe lagers c4 erin doen dat was het nadeel inderdaad, niet dat hij de hele tijd 24.000 haald.. met normaal gebruik hooguit 15.000 toeren hij had hem toen max getuned. Dit was de laatste off topic hoor

Zou ik misschien het nummer van die tuner mogen? Ik ben wel geïnteresseerd in een getunede 125cc voor mijn MT
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 1-2-2012 22:53 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Nee was puur voor de sprint. En hij moest om de maand nieuwe lagers c4 erin doen dat was het nadeel inderdaad, niet dat hij de hele tijd 24.000 haald.. met normaal gebruik hooguit 15.000 toeren hij had hem toen max getuned. Dit was de laatste off topic hoor


Waarom heeft een 125cc motoGP racer zijn topvermogen bij 12500 toeren dan?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
tsx-elite 2-2-2012 15:24 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Waarom heeft een 125cc motoGP racer zijn topvermogen bij 12500 toeren dan?


omdat dat toerental nog redelijk aannemelijk is
 
shut up muttley
lytseleen 2-2-2012 15:32 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
Nee was puur voor de sprint. En hij moest om de maand nieuwe lagers c4 erin doen dat was het nadeel inderdaad, niet dat hij de hele tijd 24.000 haald.. met normaal gebruik hooguit 15.000 toeren hij had hem toen max getuned. Dit was de laatste off topic hoor

het gaat om de zuiger snelheid en die is bij 24k natuurlijk veel te hoog, dit is ook weer een mooi lul verhaal of niet..
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
kenny77 2-2-2012 16:23 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]Waarom heeft een 125cc motoGP racer zijn topvermogen bij 12500 toeren dan?

Vroegere reden ook rond de 14k.

Is pas gekomen na uren lange testen.
En daarbij is zo'n blokje ook bedoelt voor een ander doel.

Heeft een andere inlaat, spoelkanalen, spoelrichting, timingen, poort oppervlaktes, etc.

Niet echt te vergelijken met een mt'tje.
 

Dit topic is 7142 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved