Tobias Verhoef |
13-1-2012 22:47 |
Posts: 1832 |
Origineel honda
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Audioholic |
13-1-2012 22:48 |
Posts: 330 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Origineel honda
vergeten te vermelden
categorie 70cc
|
|
The life is to short to listen to slow music (H) |
|
laan0206 |
13-1-2012 22:49 |
Posts: 64 |
nou..denk dat malossi en polini ook goede cilinders zijn.
maar zelfs imitatie vindt ik goed. als je maar normaal met de spullen omgaat. ikzelf rijdt malossi, en nog steeds dik tevreden.
|
|
|
|
Audioholic |
13-1-2012 22:52 |
Posts: 330 |
imitatie heb ik het niet meer op. in 2000 km was de cilinder versleten, daarom dus ook zo'n beetje de voorkeur aan nicaseal cilinders
|
|
The life is to short to listen to slow music (H) |
|
sander93 |
13-1-2012 23:01 |
Posts: 72 |
zelf slechte ervaringen met immitatie cilinders, nu malossi en nog nooit geen problemen mee gehad.
|
|
|
|
grasmaaier89 |
13-1-2012 23:04 |
Posts: 14412 |
Zeta of Fast Arrow
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
4takker |
13-1-2012 23:12 |
Posts: 2395 |
volgens mij moet 50.000km haalbaar zijn op cilinder.
totaal afhankelijk hoe je hem mishandeld
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
laan0206 |
14-1-2012 8:53 |
Posts: 64 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 4takker
volgens mij moet 50.000km haalbaar zijn op cilinder.
totaal afhankelijk hoe je hem mishandeld
50000 km....poeh jij durft!. denk dat na een 20000 km het beste er wel af is.
|
|
|
|
PRO TUNING |
14-1-2012 9:35 |
Posts: 4000 |
Veel cilinders met een goede nicasil wand kunnen heel lang mee, ik ken meerdere gevallen van 30-40-50.000 km
Maar wel om de 5000 km een nieuwe zuiger gemonteerd, de cilinders zagen er nog zeer goed uit.
En dan niet de (te) dure Malossi maar de Airsal - Parmakit
|
|
|
|
stefandevos |
14-1-2012 9:41 |
Posts: 33 |
waarom airsal ipv malossi?, is even goed maar prijs is anders?, of andere wand? ik ben aan het kijken voor een nieuwe cilinder voor mijn mb namelijk.
|
|
|
|
kenny77 |
14-1-2012 12:05 |
Posts: 29286 |
Omdat de malossi ongeveer 100~120 euro meer kost, toegegeven de standaard afwerking is wel beter, maar niet 120 euro beter.
Je betaalt vooral voor de naam.
Ik ben ook een fan van airsal, prima waar voor je geld.
Even met een vijltje dremel bevels maken en je kan er lang mee rijden.
|
|
|
|
Pushpin |
14-1-2012 12:21 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Omdat de malossi ongeveer 100~120 euro meer kost, toegegeven de standaard afwerking is wel beter, maar niet 120 euro beter.
Je betaalt vooral voor de naam.
Ik ben ook een fan van airsal, prima waar voor je geld.
Even met een vijltje dremel bevels maken en je kan er lang mee rijden.
ik voer mijn cilinders altijd met de tango op
|
|
|
|
Audioholic |
14-1-2012 16:18 |
Posts: 330 |
en dan kom k op het volgende uit,
doet de airsnol een beetje fatsoenlijk icm een homoet special en 20 mikuni?
zo nee, heeft t cilindertje erg tamme timingen?
|
|
The life is to short to listen to slow music (H) |
|
mini89 |
14-1-2012 16:23 |
Posts: 495 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: sander93
zelf slechte ervaringen met immitatie cilinders, nu malossi en nog nooit geen problemen mee gehad.
malossi met 1000 km geen wand meer
dure hobby
origineel honda met gemak 10k
dan pas minder aan worden
|
|
|
|
Audioholic |
14-1-2012 16:25 |
Posts: 330 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mini89
[...]
malossi met 1000 km geen wand meer
dure hobby
origineel honda met gemak 10k
dan pas minder aan worden
oneens, ik rij zelf namelijk ook met een malossi, met een kras er in bij spoelpoort, en dat ding rijdt nog goed maar is een beetje (erg) versleten, k heb nu 1500 op de 2e zuiger zitten, de 1e zuiger had in de uitlaatpoort gehapt..
maar zie mijn vraag 2 post hierboven
|
|
The life is to short to listen to slow music (H) |
|