Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - toeren probleem yamaha dt50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 624 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65815 - toeren probleem yamaha dt50
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1532 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wolrock 13-1-2012 17:02 Print topicpost
Posts: 48
Hallo beste mensen, ik heb een yamaha dt 50 oud model.
Ik zit nu met een probleem, als ik hem start loopt ie rustig stationair en dan hoor je hem steeds hoger in de toeren klimmen tot het me te erg klinkt dat ik hem uit zet. Wat kan het probleem zijn? afstelling denk ik zelf.. de gasclip moet lager voor een armer mengsel toch? want bougie is zwart en nat

maar weten jullie nog wat dingen die het kunnen zijn?

Tijdje terug heb ik wel keerring eruit gehad maar die zit er nu weer in. Toen die eruit was startte die niet.

Alvast Bedankt
 

TZRBart 13-1-2012 17:03 Print reply
Posts: 946
Valse lucht.
 
tsx-elite 13-1-2012 17:04 Print reply

Posts: 1798
valse lucht misschien? probeer de deotest even
 
shut up muttley
kenny77 13-1-2012 17:04 Print reply

Posts: 29286
Aan welke kant heb je de keerring eruit gehad?

Vervangen voor een nieuwe?
liep hij voordat je aan de keerring hebt gezeten wel oke?
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 13-1-2012 18:01 Print reply

Posts: 1558
gaat je benzinekraan wel goed open? ik had het ooit eens zo dat als de benzine op was dat die dan eerst een bult toeren ging maken voor die uitval. dit kwam ook door een slechte afstelling btw. als je afstelling goed is kan je de kraan ook wel uitsluiten. en idd net wat kenny zegt als je dezelfde kering er weer in hebt gedrukt trekt hij daar waarschijnlijk valse lucht.
 
I Can Play With Madness
wolrock 13-1-2012 18:30 Print reply
Posts: 48
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Aan welke kant heb je de keerring eruit gehad?

Vervangen voor een nieuwe?
liep hij voordat je aan de keerring hebt gezeten wel oke?


Bedankt voor de reacties :P voordat de keerring eruit was liep hij ook niet ok veel slechter dan nu zelfs. de keerring aan de kant bij de tandwielen was eruit. die heb ik er weer goed ingedrukt en hij zit nog altijd op z'n plaats. De keerring was al nieuw.


Ik zal de deotest eens uitproberen


Dit bericht is gewijzigd door wolrock op 13-1-2012 om 18:31 uur.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 13-1-2012 18:32 Print reply

Posts: 1558
bij het krukas tandwiel hoef je niet te kijken naar de kering. de kans is groter dat de keerring bij je vliegwiel gaar is.
 
I Can Play With Madness
wolrock 13-1-2012 18:34 Print reply
Posts: 48
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
bij het krukas tandwiel hoef je niet te kijken naar de kering. de kans is groter dat de keerring bij je vliegwiel gaar is.


ja dat had ik van iemand anders ook al gehoord. die keerring bij vliegwiel was eruit jah maaruh hijs wel nieuw >.<
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 13-1-2012 18:36 Print reply

Posts: 1558
nieuw of niet als de keerring er een keer uitvliegt vliegt die er de volgende keer ook uit en dicht hij ook niet goed.
 
I Can Play With Madness
JB1 13-1-2012 18:42 Print reply

Posts: 14881
Gaat je gasschuif wel helemaal naar beneden?

En je capslock zit ook een beetje vast als ik naar de titel kijk
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
RutgerDTmx 13-1-2012 22:43 Print reply

Posts: 211
spuit er eerst maar eens deo op je keering, is ie ook diep genoeg? moet ong 0,5cm dieper zitten dan de uitsparing (niet op dezelfde hoogte)
 

Dit topic is 1532 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved