Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - oeink oeink bonk bonk, hakken en zagen (in mijn cylinder)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #658 - oeink oeink bonk bonk, hakken en za...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1459 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 9-6-2001?14:57 Print reply
Posts: 4176
cool,hou ons op de hoogte.
zal vast niet zo duur zijn als een haakse frees op de compresor.
alhoewel de ori dremsels ook mother fucking groot zijn
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
B3AST 10-6-01?13:17 Print reply
Posts: 2469
neem gewoon een Haakse slijper (lees: flex) dan heb je je spoelpoorten veel sneller VEEEL groter...


maaurhm, zo'n haakse dremel zal wel EZ zijn jah
 
- insane in the brain -
MB50TUNED 10-6-01?13:47 Print reply
Posts: 1054
Als je wilt weten waar je mee bezig bent ga je maar www.macdizzy.com lezen. Ik kan je echt niet zo ff vertellen hoe alles moet. Daar zal je veel tijd in moeten steken (heel erg veel). Ik heb er ook superveel tijd ingestoken en begin het nou eindelijk een beetje te begrijpen. Ik ben geen tuningsspecialist ofzo, maar een beginnent tuner. Ik heb mijn spoelpoorten wel bijgewerkt met hele kleine ronder vreesjes, en het ging een klein beetje. Ik moet me cilinder nog uittesten. Het ziet er niet veel slechter uit dan de afwerking van een std eurokit.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
SPARKLE 10-6-01?14:11 Print reply
Posts: 1332
Hey Bartke, heb je die 50imi nou nog of niet?
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
Neonlampje 10-6-01?14:22 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: barry?

maar hoe moet je zegmaar die auxilery blabla boren dan?

van de inlaat richting naar uitgang van de spoelpoorten of richting de karter?




noujah,, eehrrmm.. gewoon vanuit je inlaat.. zo tsjoep naar de onderkant van de cylinder, waar de
AAHRRGGG WEET IK VEEL!!!
gewooon.. zooo...
ik kan niet uitleggen, kweetniet hoe dat gat heet.. gewon spoel-poort-gang ofzo.. aahrrg flippage
 
verwijderd 10-6-01?14:34 Print reply
Posts: 4082
ik deed het ook alijd vanuit het inlaat, dat wil alleen als je lange boren hebt, anders komt je boormachine tegen het inlaat aan, maar nu doe ik het altijd vanuit de spoelpoorten na de inlaat, bij mij komen ze dan mooi in het midden uit
 
Neonlampje 10-6-01?14:43 Print reply

Posts: 14825
ja, zo heb ik het ook gedaan, en je hebt nieteens lange boortjes ervoor nodig..
let wel op dat je niet direct met een 8mm gaat boren, en langzaam opbouwt.. dan valt de schade mee, wanneer het fout gaat..
en alles wel ff uitmeten... just 2B sure
 
verwijderd 10-6-01?16:27 Print reply
Posts: 4082
ha, ik doe eerst gewoon altijd 6mm, maar als je nog niet goed weet hoe je precies moet boren kun je beter met 4mm beginnen ofzo, dan kun je hem altijd ook nog wat bij "richten'
 
Pertijn 10-6-01?16:43 Print reply
Posts: 846
Nog ff vraagje: je kan je uitlaat poort dus altijd breder maken [tot 2/3 van de cilinder-diameter] en daar wordie altijd beter van?
Mits netjes afgewerkt ensow?
Want volgens mij iser veel meer te halen uit m'n al getunede malossi..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Neonlampje 10-6-01?21:10 Print reply

Posts: 14825
6mm heb ik ook jah!!

volgens mij kan je spoelpoorten altijd opzij groter maken, maar ik been geen tune-xpert hoor!
 
MB50TUNED 10-6-01?21:22 Print reply
Posts: 1054
Ik heb die 50 imi nog. Ik moet alleen mijn mbrommer in elkaar zetten. Ik ben van plan om hem nog vered te tunen. Ik heb nieuwe vreesjes . Ik ga eerst ff mijn eurokit uitproberen en als dat niets is komt de imi weer onder mijn brommer.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Joost 12-6-01?17:34 Print reply
Posts: 1108
Ga niet in een malossie kloten!!! Dat is zonde, de timing van die dingen is al waterdicht. Je kan wel alles scherp maken want dat doen ze in de fabriek niet omdat het te veel werkt is en dus veel geld kost.

Wil je een malossie echt tunnen dan moet je hem helemaal aanpassen, niet alleen de uitlaat poort.

Trouwens die haakse frees is eigenlijk net iets te groot voor 50cc, maar voor 70 werkt ie denk ik wel.
 
It is going to be a Endless summer...
B3AST 12-6-01?18:10 Print reply
Posts: 2469
ik heb die haakse frees van dremel ook gezien in het praxis krantje, zag er wel groot uit man, volgens mij past da NOOIT niet in een cylinder.....

en kostte ook nog 100 piek, en dan heb je alleen de kop! en nieteens de dremel zelf....

en in datzelfde krantje zag ik wel wat anders leuks: een semi dremel van praxis zelf, met een soort slangetje erbij waar je dat vreesje in kan porren, dus zegmaar netzoals je kilometerteller kabel! zag er heel wat functioneler uit, en hele ding kostte 110 piek ofsow, dus volgens mij kan je beter die kope
 
- insane in the brain -

Dit topic is 1459 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved