Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - oeink oeink bonk bonk, hakken en zagen (in mijn cylinder)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1145 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #658 - oeink oeink bonk bonk, hakken en za...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 6-6-2001?18:00 Print topicpost

Posts: 14825
Owkay, vandaag ff flink me de dremel in mijn cylinder gezeten...
Wat heb ik gedaan:
-inlaat vergroot + scherper gemaakt
-schotje in spoelpoorten scherper gemaakt
-alles wat scherper kon, dus scherp gemaakt
-6mm aux poorten gebeukt
-zuiger spoelingkies vergroot..

effect:
VRRRROOOOOOEEEAAAAAAHHHHHRRR!!!!!
ik reed weg, eerst een wreed stuk op me achterwiel, was dus niet de bedoeling...
ropt bijna op vermogen in de 2e op z'n achterwiel!
topsnelheid is neit echt hoger, maar ik kan nu echt wel BRUUT keihard optrekken!!!

nu alleen nog ff een goed blokkie eronder (hep al 3 nieuwe geregeld)
en 4klepper erin, dan is mijn MT perfect!!!
 

BeWaRe 6-6-2001?18:18 Print reply
Posts: 201
wel cool... ik laat mijn cilinder wel een keer tunen, ik ga er liever zelf niet aan lopen knoeien... ik heb er persoonlijk geen verstand van...

ik zag dat mensen het niet zo leuk vonden, dus heb ik het maar weg gehaald, het was niet de bedoeling dat jullie het niet leuk zouden vinden, sorry voor de overlast!
 
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken....................
Saknet 6-6-2001?18:54 Print reply

Posts: 10355
ehmz stranger hier zou jij dus op moeten treden en snel ook..
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Junkie XR 6-6-2001?19:28 Print reply

Posts: 5753
Een forum policy hebben we niet, maar in de T.net policy staat dat het verboden is een link te plaatsen naar iets waar je zelf beter van wordt als een ander iets voor je doet. Maar aan gezien wij geen tweakers.net zijn zie ik geen reden om dit weg te halen. Als er klachten zijn hoor ik dat.
 
Saknet 6-6-2001?20:50 Print reply

Posts: 10355
mja, het is wel het meest off topic wat iemand er neer kon zetten eigelijk
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
VoXX 7-6-2001?02:32 Print reply
Posts: 113
agree
 
Love, peace and flowers
Neonlampje 7-6-2001?07:04 Print reply

Posts: 14825
en ik snap er helemaal nix meet van deze thread
 
Nick - Administrator 7-6-2001?11:34 Print reply

Posts: 4967
Hij heeft blijkbaar ze post ge-edit.
Ik heb ook niet gezien wat er stond...
 
MB50TUNED 7-6-2001?11:40 Print reply
Posts: 1054
Wat heb je precies vergroot en hoeveel?
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
barry 7-6-2001?13:38 Print reply

Posts: 7387
he neonlampje zou je misschien kunnen uitleggen hoe je precies die poorten heb geboort van de inlaat naar spoelpoorten?

want dat wil ik ook maar weet niet goed hoe ik het moet doen
 
He?
Sneks 7-6-2001?13:44 Print reply
Posts: 2499
Hoe heb je die zuigerspoeling aangepast? Precies aan je inlaat ofzo?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Neonlampje 7-6-2001?14:52 Print reply

Posts: 14825
ik heb spoelingen even groot gemaakt als inlaat jah

en die auxpoorten, ik heb opgemeten hoeveel marge ik heb (zodat ik niet door de zijkant ga) en eerst een 4mm gat geboord, daarna een 6mm erdoorheen.. gewoon vanaf de onlaat, naar de spoelpoorten..
(ik heb eerst klein geboord, zodat ik preciezer de baan van de boring kon bepalen)

hmmjah, verder alles flijm scherp gemaakt.. dus das wel toppie nu

ik wil binnekort aan me spoelpoorten zelf gaan vrezen (hoger maken enzo) maar ik ben bang dat ik me hele cylinder verneuk, iemand nog tip's/ervaringen voor een eurokit-malossi??
 
MB50TUNED 7-6-2001?15:19 Print reply
Posts: 1054
tip : blijf van je spoelpoorten af, zeker als je niet weet waar je mee bezig bent. Je kan nog beter wat in ke uitlaat poort gaan vrezen, dan heb je nog minstens 10 keer zo weinig kans dat je je cilinder verziekt.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Neonlampje 9-6-2001?10:47 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

tip : blijf van je spoelpoorten af, zeker als je niet weet waar je mee bezig bent. Je kan nog beter wat in ke uitlaat poort gaan vrezen, dan heb je nog minstens 10 keer zo weinig kans dat je je cilinder verziekt.


maar als iemand mij nou ff vertelt waar ik mee bezig ben.. dan kan ik het natuurlijk wel doen
uitlaatpoort, man, me uitlaatpoort is even groot als het gat in me flens.. heeft dus geen xtra effect om hem groter te maken, behalve verlies van onderdruk..
 
barry 9-6-2001?13:46 Print reply

Posts: 7387
maar hoe moet je zegmaar die auxilery blabla boren dan?

van de inlaat richting naar uitgang van de spoelpoorten of richting de karter?


 
He?
Joost 9-6-2001?14:48 Print reply
Posts: 1108
Shit man, wat zag ik gister op tv!!! een haakse dremel!!!!!!!!!! SHIT!!! daar was ik dus al een jaar naar opzoek.

Arie heeft zelfs een mail gestuurt naar 'dremel' en die zeiden dat het niet bestond en dat het te duur zouw worden met zulke hoge toerentallen (paar duizend piek ofzo). Zijn ze toch stiekum met zo'n ding bezig gegaan.

Ik ga maandag direct ff de dremel dealer checken hoe groot ie is, want hij moet natuurlijk wel in een 50cc boring passen. Maar als het echt werkt en hij is klein genoeg...dan kunnen we eindelijk de spoel poorten bewerken.


 
It is going to be a Endless summer...

Dit topic is 1420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved