Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - aerox cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65795 - aerox cilinder
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4370 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nielishh 13-1-2012 10:44 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nee natuurlijk niet, het moet gewoon niet afbreken.
Hoe zou jij het vinden als je in je auto rijdt en op 30.000km moet je een nieuwe motorkap bestellen en een zijdeur

"Ach, is normaal dat er bij 30k wat afbreekt"



Je kan een auto en scooter neit vergelijken met elkaar.
auto heeft meer en grotere cilinders.
 
nielishh 13-1-2012 10:46 Print reply
Posts: 14
als nieuwe cilinder geen keus is wat moet ik dan doen?

ik kan of een moer er achter lassen of een stuk schroefdraad er aan lassen. wat is verstandiger?

 
honda fryslan 13-1-2012 11:07 Print reply

Posts: 1914
wat er niet bij wordt verteld, is wat er tijdens die 30K km met die cilinder is gebeurt? hoevaak is de cilinder los geweest? hoevaak is de uitlaat los gehaald? etc etc
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
nielishh 13-1-2012 11:42 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
wat er niet bij wordt verteld, is wat er tijdens die 30K km met die cilinder is gebeurt? hoevaak is de cilinder los geweest? hoevaak is de uitlaat los gehaald? etc etc


dat was niet echt mijn vraag!
 
honda fryslan 13-1-2012 11:56 Print reply

Posts: 1914
dat was meer een reactie op de crap die JB1 weer schrijft.

zoals ik in 1 van de eerste reacties op je vraag al zei: beter koop je gewoon een nieuwe cilinder
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
JB1 13-1-2012 12:05 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
wat er niet bij wordt verteld, is wat er tijdens die 30K km met die cilinder is gebeurt? hoevaak is de cilinder los geweest? hoevaak is de uitlaat los gehaald? etc etc


Dat is waar, maar bij normaal gebruik hoeft een cilinder in die 30k maar 1 keer los voor het verversen van zuigerveertjes oid, dan moet ie natuurlijk niet afbreken.

En hoezo de crap die ik wéér schrijf? Dat ik af en toe een fout maak is alleen maar om mijn menselijke kant te laten zien.

OT: Vers cilindertje is het makkelijkste, wil je een gerichte oplossing, maak dan even een (duidelijke) foto van het afgebroken gedeelte
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Aquamaniac 13-1-2012 13:22 Print reply

Posts: 882
om de cilinder te repareren kan je hem er waarschijnlijk het beste afhalen .
dan blijkt dat de zuiger en zuigerveren ook vervangen moeten worden
er moet een nieuw pakkingsetje komen enz enz

dan klinkt die optie van een nieuw cilindertje voor 50,- toch best aantrekkelijk

 
er gaat niks boven luchtkoeling
nielishh 1-2-2012 12:57 Print reply
Posts: 14
deze topic kan closed! he is me gelukt!

 
Gary - Forum en Gallery Moderator 1-2-2012 13:19 Print reply

Posts: 12846
Misschien is het voor andere gebruikers makkelijk als je verteld wat je precies gedaan hebt .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....

Dit topic is 4370 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved