Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - DT gaar? waarom?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1323 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6576 - DT gaar? waarom?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Eef 9-12-02?15:00 Print reply

Posts: 2351
Quote:
Originally posted by: vincent

dt(mx)is ook niet gaar alleen de koppeling en ontsteking zijn gewoon klote.. en snel zijn ze ook als je er goede spullen voor koopt


DT 125 MX is idd niet gaar, als je hem een bje mooi maakt is ie wel lollig.. je kan er veel power uit krijgen.. Maar moet toch zeggen dan Honda mooiere machines heeft. :a
 
aprilia2000 mod... :p
NSR RULEZZ 9-12-02?15:42 Print reply

Posts: 4934
kheb eigenlijk nog nooit een mooie/sneller dt gezien
1X die van slammer ofzow? die zag er vetjes uit
1x op 1 gereden zat geen gang in en reed zuigend/langzaam
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
rieju racer 9-12-02?17:47 Print reply
Posts: 167
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah

oja en de cilinder zit met dopje 10 moertjes vast, en een honda met 12/13.
daarintegen zijn de 80 blokken wel snel. en goeie koppeling enzo..

[This message is edited by zoetahmeerdah on 8-12-02 21:08]



het is helemaal geen10
het is 11/12 oftewel M7
nou honda is 13 oftewel M8

en wat maakt dat uit????
vast is vast

ontsteking heb ik nog nooit problemen mee gahd

[This message is edited by rieju racer on 9-12-02 17:54]
 
This Sucks More Than Anything That Sucked Before
Martijn 10-12-02?13:54 Print reply
Posts: 10000
kheb eigenlijk ook nog nooit mooie dt gezien.....vin zowieso die ronde koplamp niet mooi...

en m6 moertjes boeie nix...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Rudy 10-12-02?13:58 Print reply

Posts: 3471
op een dt moet je een koplamp + voorspatbord van een mt zetten en een fatsoenlijke zogenaamde parijs dakar tank
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 10-12-02?14:01 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: rudy

op een dt moet je een koplamp + voorspatbord van een mt zetten en een fatsoenlijke zogenaamde parijs dakar tank


dan heb je iig al een IETS beter uiterlijk
maar het blok..........gaar
 
nobody fuck with us!!
YAMAHAFREAK 10-12-02?15:52 Print reply
Posts: 1001
ik snap jullie niet
mt heeft stereoshock (=2schokbrekers) dt (op de dt50m na) heeft monoshock dat rijdt om te beginnen al veel beter
bovendien heeft een dt een langere veerweg dus beter voor het terrein
dat over die tapeinden is gelul want zoveel kracht komt er toch nooit op te staan...
dt is ook veel makkelijker schakelen
gewoon alles omhoog
verder is van dt ook dakar uitvoering geweest volgens mij
en anders zet je er toch dtr spullen op?
en dt is net zo goed opvoerbaar als mt. mt is alleen meer van bekend
koppelingen slippen alleen omdat er al tig idioten aan die blokken geklooid hebben en er dus overal ringetjes missen en de platen en veren nooit vervangen zijn.
fs1 heeft dezelfde koppeling. nooit problemen mee
dat systeem werkt prima.
het enigste wat irritant is is dat vastdraaien van de uitlaat met zo'n grote moer. je moet gewoon je hoofd erbij houden. dat is alles
maar honda uitlaten rotten net zo hard dus die gaan ook wel vastzitten...
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
chriss 10-12-02?16:03 Print reply
Posts: 1859
tjah je moet ze goed onderhouden dan gaat et nog net.

maar ik vind dat je er niet veel prestaties uit kunt halen (eigen mening)

 
NSR RULEZZ 10-12-02?16:04 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: YAMAHAFREAK

ik snap jullie niet
mt heeft stereoshock (=2schokbrekers) dt (op de dt50m na) heeft monoshock dat rijdt om te beginnen al veel beter
bovendien heeft een dt een langere veerweg dus beter voor het terrein
dat over die tapeinden is gelul want zoveel kracht komt er toch nooit op te staan...
dt is ook veel makkelijker schakelen
gewoon alles omhoog
verder is van dt ook dakar uitvoering geweest volgens mij
en anders zet je er toch dtr spullen op?
en dt is net zo goed opvoerbaar als mt. mt is alleen meer van bekend
koppelingen slippen alleen omdat er al tig idioten aan die blokken geklooid hebben en er dus overal ringetjes missen en de platen en veren nooit vervangen zijn.
fs1 heeft dezelfde koppeling. nooit problemen mee
dat systeem werkt prima.
het enigste wat irritant is is dat vastdraaien van de uitlaat met zo'n grote moer. je moet gewoon je hoofd erbij houden. dat is alles
maar honda uitlaten rotten net zo hard dus die gaan ook wel vastzitten...


hehe dat jij een yamahafreak bent zegt nog niet dat wij dat ook zijn.
dt is gewoon ugly
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Zoetahmeerdah [Marcel] 10-12-02?17:29 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: rieju racer

Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah

oja en de cilinder zit met dopje 10 moertjes vast, en een honda met 12/13.
daarintegen zijn de 80 blokken wel snel. en goeie koppeling enzo..

[This message is edited by zoetahmeerdah on 8-12-02 21:08]



het is helemaal geen10
het is 11/12 oftewel M7
nou honda is 13 oftewel M8

en wat maakt dat uit????
vast is vast

ontsteking heb ik nog nooit problemen mee gahd

[This message is edited by rieju racer on 9-12-02 17:54]


een vriend van mij had een dt en die draaide hij met pijpsleutel 10 vast...daarom vermeld ik dat, en hoe dikker tapdraad hoe minder snel je het zooitje verrot draaid en hoe meer kracht je kwijtkan mischien? dus niet dat je je aangevallen moet voelen ik zet hier alleen mijn ervaringen neer, zoals iedereen.
 
ik haat mensen
YAMAHAFREAK 10-12-02?23:38 Print reply
Posts: 1001
die tapeinden zijn ook niet bedoeld om de brommer aan op te hangen...
je moet ze gewoon vast zetten
niet een 'halve slag voor afdraaien'
en waarom is DT lelijk?
mt is ook geen schoonheid:S

 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
Zoetahmeerdah [Marcel] 11-12-02?00:20 Print reply

Posts: 5996
kwa uiterlijk...

iedereen heb een andere smaak tog (duh)
een mooie dt vind ik niet lelijk. alleen het motorblok vind ik (zonder aanpassingen zoals ik hierboven genoemd heb) brak
 
ik haat mensen
vincent 11-12-02?07:54 Print reply
Posts: 114
Quote:
Originally posted by: rudy

op een dt moet je een koplamp + voorspatbord van een mt zetten en een fatsoenlijke zogenaamde parijs dakar tank


k heb een originele dtmx dakar tankkap erop zitten en voorspat boord is tog bijna hetzelfde als van een mt alleen van mijn dtmx is iets langer

en mijn cilinder zit vast met m10

 
-== you dont know the meaning of tripping untill you\'ve seen a chicken on XTC==-
Staalman DT 11-12-02?14:48 Print reply
Posts: 3
Luister dan ,
Ik heb van de week een fuckin Dt gekocht voor 300 euro en ik vind hem prachtig zwaar verhoogd, 21 mm caberateur en 70cc polini aleen moet ik die er nog op zetten weet iemand hoe k die fucking uitlaat er af haal????


 
Blorn 11-12-02?15:06 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: vincent

en mijn cilinder zit vast met m10

M10??????? das sleutel 17 ofzow man :n
 

Dit topic is 2636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved