Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - DT gaar? waarom?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1088 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6576 - DT gaar? waarom?
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ties 8-12-02?08:37 Print topicpost
Posts: 1333
waarom is dt gaar?
 

asbsolute16 8-12-02?09:30 Print reply

Posts: 2485
kzal 't niet weten

kep zelf ook een DT mooie dingen
 
jeffrey dtr 8-12-02?10:44 Print reply
Posts: 90
omdat een dt-r veel mooier is als je 'm ophoogd enzow......
 
-Zeroed in- 8-12-02?10:59 Print reply

Posts: 3255
hier was toch al een topic over?
dt's zijn gewoon gaarder dan mttjes enzo.

 
Honda_mbiloss [Emiel] 8-12-02?11:09 Print reply

Posts: 3697
gistere op rommelmarkt stond een dt te koop da ding was origineel en helemaal bijna nieuw :n 450 euro echt nergens een spatjuh roest helemaal origineel ori lak enzo velgen glimde als een mogol, da ding was echt wel mooi


 
ties 8-12-02?13:21 Print reply
Posts: 1333
en langzaam ook niet
meine is nu helemaal zwart.
rijd ongeveer 70 maar trekt tyfus hard op
denk dat ik veel andere mensen met 60 er uit trek. is amper mee gekloot die cilinder
 
Rudy 8-12-02?13:38 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: -[inferno]-

hier was toch al een topic over?
dt's zijn gewoon gaarder dan mttjes enzo.

is pas ook al geweest ja
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Grischnakh 8-12-02?13:56 Print reply

Posts: 1369
DOUBLE TROUBLE (DT)
 
DT-007 8-12-02?20:37 Print reply
Posts: 147
Ik snap ook niet wat er mis is met een DT


En alleen omdat een DTR mooier is is een DT gaar???
 
Live to Ride--Ride to Live
vincent 8-12-02?20:42 Print reply
Posts: 114
dt(mx)is ook niet gaar alleen de koppeling en ontsteking zijn gewoon klote.. en snel zijn ze ook als je er goede spullen voor koopt
 
-== you dont know the meaning of tripping untill you\'ve seen a chicken on XTC==-
Zoetahmeerdah [Marcel] 8-12-02?21:01 Print reply

Posts: 5996
dt heeft 2 plaats koppeling, gaat dus slippen als je hem niet verstevigd of een 3 plaats van maakt. (honda heb er stnd al 3)

onsteking is brak-> contactpuntjes, (honda heeft elektronische onsteking)

zijn toch al 2 hele belangrijke he oja en de cilinder zit met dopje 10 moertjes vast, en een honda met 12/13. weet ff de maten niet meer is veel steviger, en de uitlaat zit met een vaag draai systeem vast, das helemaal gaar, tabdraad mol, cilinder mol. honda = 2 bouts

daarintegen zijn de 80 blokken wel snel. en goeie koppeling enzo..

edit: oja en de koppelingskabel gaat links van het blok erin terwijl de koppeling rechts in het blok zit. vreemd=dt

[This message is edited by zoetahmeerdah on 8-12-02 21:08]
 
ik haat mensen
ties 8-12-02?21:05 Print reply
Posts: 1333
ja daarom neem ik ook een dtr onsteking
en misschien een 80cc koppeling
 
SIWWN 8-12-02?21:50 Print reply
Posts: 7079
Bij TS(X)'en loopt de kabel ook het linkerdeksel in en het hefboom/schakelsysteem loopt door het hele blok... En koppeling slipte ook niet bij mij...

Had/heb btw wel 4 platen erin (platen liggen nog steeds naast me
 
Martijn 8-12-02?23:31 Print reply
Posts: 10000
suzuki heeft idd zelfde principe..kheb ook nooit probs gehad met mijn systeem..dus dt systeem zal iets gaarder zijn...

cil zit bij tsx ook vast met 10...ook nooit probs mee gehad (naja..laatst tapend kapot geknald..maar was rotzooi)...

ontsteking vink wel belangrijk...dt heft idd puntjes.....en hij heeft ronde koplamp...vage achterbrug...

kvin ze niet cewl iig ...is wel de eerste schakel waar ik op ree...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
ties 9-12-02?06:59 Print reply
Posts: 1333
rijd wel goed.
maar de koppeling is inderdaad erg slap.
gelukkig licht hier nog een 80cc blok
alleen de kruk as is mol
met standaar 80cc cilinder
 
Steve_ZHC 9-12-02?13:19 Print reply

Posts: 2716
Bij mijn AM5 blok (MinaDrelli) zit de koppelingshendel ook rechts, en drukt dan een pen in de primaire as (waar je koppeling op zit) weg die ruimte tussen de platen veroorzaakt (voor degenen die niet weten hoe een koppeling werkt, staat wel in de FAQ toch?)
en dat werkt denk ik ook wel prima strax...
 

Dit topic is 2649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved