Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Heb je een hm183 carb erachter (origineel honda deze heeft ook het hm logo) of gewoon een keihin carb.
Maak eens een foto want vermoed dat het aan de carb ligt, en hoe heb je gecontroleerd op valse lucht met de deo test al gedaan.
het is een hm carb
heb getest met remmenreiniger en later voor de zekerheid de rooktester van m'n werk er nog op gehad (zet rook op de inlaat en in geval van lekkages komt de rook er op de plek van de lekkage uit)
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Hey Aquamaniac,
Ik ben zelf ook een trotse NSR bezitter. Ik rijd zelf ook met een snelle GE2 Cillinder rond. Ik heb een 12mm carb en hiermee loopt hij perfect (en ongeveer 1 op 30). Top ligt rond de 75 met met metrakit uitlaat. Nu heb ik laatst mijn 18mm gemonteerd, en toen kreeg ik ongeveer het zelfde als wat jij nu hebt. Ik denk dat je beter een kleinere carburateur kunt monteren. 18mm op een 50cc GE2 is in mijn ogen een beetje teveel van het goede.
als je nu zou zeggen dat de 18mm niet functioneert op de gjol of duitse ge2 cilinder ala dan wil ik met je meegaan
maar op de belgische ge2 met mooie grote poorten mag het geen probleem zijn tis gewoon een kwestie van de juiste afstelling vinden
zou wat zijn ,elke beun scooter kan rijden met 17,5mm's op standaard cilinders en een nsr zou het op een snelle cilinder niet aan kunnen
dat gaat er bij mij niet in
|