Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - inbeslag nemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 956 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6565 - inbeslag nemen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1058 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Cyber_Star 11-12-02?16:59 Print reply
Posts: 135
Quote:
Originally posted by: thedoctor

volgens mij mogen ze brommer wel degelijk in beslag nemen want pas een vriend van een maat van mij.Zijn beta ark hadden ze ook in genomen en hij had 1,4 en ik ben vandaag aan gehouden samen met onlyschakels en we moesten mee komen ik rijd nu even op een honda wallaroo loopt 65 en liggent 70 en die van onlyschakels loopt iets harder eerst was een maat van mij heeft ook een wallaroo hij had 0,65 toen kwam ik dus hij zet hem erop het ging goed want het dingetje is redelijk standaard hij ging naar de 0,5 toen ging die wout staan toen trok hij door naar de 0,7 en toen ging hij weer zitten en toen kwam hij naar de 0,65-0,6 en die man die mij een boete gaf heeft 0,6 ingevuld dus dat zit wel goed is iets van 30 euro zei hij.
En toen kwam onlyschakels(erikrulezz) de snelheid is ong. het zelfde als die van ons en hij haalt de 1,2 da is toch eigenlijk niet eerlijk want hij is wel sterker maar rijd even hard maar ik vind het maar een vaag zooitje maar er stond ook een aanhanger bij volgens mij namen ze ook brommers in verwacht ik dan maar heb niet gezien dat ze een brommer meenamen.Toen zat ik ook nog ik het wouten busje kwam er een gast en een andere wout bij zitten alleen dan op de bestuurders stoel en de bijrijder stoel en ik zat daarachter met een wout dat gasje hadden ze gepakt omdat hij geen 16 was en geen certificaat hij kreeg 2 boetes voor geen certi en geen 16.
Maar het was best een grote controle want er reden een stuk of 4 a 6 motorwouten.En wij lopen daar de straat uit komt er een wout op zijn motor met ong 60 a 70 een straatje door geraced terwijl je daar maar 30 mag toen had ik iets van :p :p :p :p

nou dit wou ik even kwijt



[This message is edited by thedoctor on 10-12-02 20:59]


Wat. vaker. leestekens. gebruiken. zou. handig. zijn.
 
jeroen 11-12-02?17:07 Print reply

Posts: 15066
niet zeiken gast
 
thedoctor 11-12-02?18:53 Print reply
Posts: 523
Ik ben niet goed in nederlands,en ik vergeet het wel eens sorry.
 
RoSsi Is ThE bEsT 46 NR1
mt-driver 11-12-02?22:38 Print reply
Posts: 231
Oke dit is al het zoveelste topic over hoe werkt de rollerbank :a

Ooit heeft een helder ligt in de regering, ene meneer Mulder, verzonnen dat een vermogen X bij een snelheid Y hoort. Dit vermogen dient gemeten te worden op een "rollerbank".

Deze bank heeft een weerstand die overwonnen moet worden, wanneer de rollen draaien geeft de meter een bepaalde waarde aan. Deze waarde heeft niks te maken met je eigenlijke vermogen, maar is meer een indicatie waarde. Nou deze waarde kan je via die tabel (zie Mulder) omrekenen naar een zogenaamde constructiesnelheid.

En hiervoor krijg je nou de boete :n , het is voor de ******* natuurlijk veel te omslachtig om een uitgebreide vermogensgrafiek te maken. Dus vandaar deze ********-uitvoering.

Vat iedereen het nu? Kan dan eindelijk eens geen kansloos topic meer komen met: maar ik reed eigenlijk 85 en er klopt niks van.

Mooi zo
 
NSR RULEZZ 11-12-02?23:29 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: mt-driver

Oke dit is al het zoveelste topic over hoe werkt de rollerbank :a

Ooit heeft een helder ligt in de regering, ene meneer Mulder, verzonnen dat een vermogen X bij een snelheid Y hoort. Dit vermogen dient gemeten te worden op een "rollerbank".

Deze bank heeft een weerstand die overwonnen moet worden, wanneer de rollen draaien geeft de meter een bepaalde waarde aan. Deze waarde heeft niks te maken met je eigenlijke vermogen, maar is meer een indicatie waarde. Nou deze waarde kan je via die tabel (zie Mulder) omrekenen naar een zogenaamde constructiesnelheid.

En hiervoor krijg je nou de boete :n , het is voor de ******* natuurlijk veel te omslachtig om een uitgebreide vermogensgrafiek te maken. Dus vandaar deze ********-uitvoering.

Vat iedereen het nu? Kan dan eindelijk eens geen kansloos topic meer komen met: maar ik reed eigenlijk 85 en er klopt niks van.

Mooi zo


hehe wat is dit nou heeft nick er een scheld-filter opgebouwd?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Martijn 12-12-02?14:00 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: nick

Quote:
Originally posted by: Martijn

hmm ik wilde het al doen

anton ze meten gewoon je snelheid...dus je omwentelingen van je achterwiel...en niet zeggen dat alle brommers andere wielmaat hebbe want dat heeft net zo veel te maken als dat de wind invloed heeft op je topsnelheid met 10k...je weet wel..dat soort shit..



Dat slaat nergens op Martijn!
Wat boeit het nou hoe groot je wiel is? De snelheidsmeting wordt verricht aan de hand van het aantal omwentelingen per tijdseenheid van de ROLLER. Dus of een wiel van 10 meter omtrek die roller met 10x/sec of een wiel van 2 meter omtrek met 10x/sec aandrijft, hij gaat even snel.
Dus de omtrek van je wiel is helemaal niet belangrijk.


ow nick...wat haat ik je toch verschrikkelijk

ik zeg toch precies et zelfde als jij man....ik geef alleen ff meteen een tegenargument als het ware...let op he:

EN DUS NIET!!!!!!!! zeggen van blablablabla....

dat stond er...kijk zelf dan..je hebt et zelf nog gebold......want ik leg dus uit dat dat niet waar is dat een andere wielmaat een andere snelheid heeft...

ik ben ook niet dom...dus ik denk..ik leg het uit....en nick.....een van de slimsten hierzo...die leest het weer verkeerd...

zeker laat gepost...gedronken...niet met je gedachten erbij...maja...ik denk..ik zeg het ff...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1058 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved