Quote:Oorspronkelijk gepost door: Blommetje
Ohja, das prima! Thnx! Ik ga morgen na mn werk er mee weg, maar dan is het weer donker. Maar je hebt enkel geluid nodig neem ik aan?
geluid is het voornaamste ja , en ik weet niet of 'ie een toerenteller heeft?
Iig wel interessant om de teller te filmen terwijl je het doet
Dan heb ik iig een idee van de snelheid, en eventueel je toerental als dat erop staat
Ok, doe ik. Ik heb geen toerenteller, maar als ik zelf zo luister maakt het geen toeren. De snelheid van rijden is meestal < 5km omdat het speelt als ik wil remmen / weg wil rijden.
Mocht het de vario zijn... zijn die dingen duur? En kan ik dat zelf vervangen?
A great deal of money is invested in this project and we can't allow it to fail
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Blommetje
Deels. De bovenkant er af gehaald en geschoond. Echter, de vlotterkamer zit vast ivm dolle schroeven. Maar inderdaad, zou het goed kunnen zijn.
... Had ik nu maar een garage om dit te doen. Buiten waai ik uit m'n hemd..
Goeie tip! Maar past niet in mn gangetje van 60 cm breed:( En de trap op sjouwen is ook geen goed idee...
Maar net op de kade onder de lantaarnpaal snel de carb ondervandaan gefrutseld. Nu in de keuken eens de vlotterkamer open zien te krijgen. Hoop HEEL erg dat dit het probleem is, want ben er goed klaar mee. Rijden is leuk, stilstaan is kut.
A great deal of money is invested in this project and we can't allow it to fail
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Blommetje
Goeie tip! Maar past niet in mn gangetje van 60 cm breed:( En de trap op sjouwen is ook geen goed idee...
Maar net op de kade onder de lantaarnpaal snel de carb ondervandaan gefrutseld. Nu in de keuken eens de vlotterkamer open zien te krijgen. Hoop HEEL erg dat dit het probleem is, want ben er goed klaar mee. Rijden is leuk, stilstaan is kut.
ok, dus de carb moet er af en dan de vlotterkamer open zien te krijgen..
ghehe
ja.
wat je ook kan doen is tijdens het aankicken een keer de luchtinlaat helemaal dicht te houden, zodat hij gewoon keihard benzine gaat zuigen, dan wil het vuiltje wel mee gaan. duurt daarna wel weer even voordat je hem aan hebt want hij verzuipt hierdoor wel een beetje..
natuurlijk komt het vuiltje dan wel in je cilinder, dus als het roest is kun je dit beter niet doen
Jahoor, de boutjes zijn los! Met een babyzaagje ingeslepen, breedste kop er op, dik in de IMAL en huppetee! Allebei netjes open!
Dus carb is open, maar ik heb geen idee wat nu.
Ik keek tegen 't licht door de sproeier en zag wel dat t wat 'dicht' zat. Hard geblazen en nu oogt t goed.
Ik had meer echt viezigheid verwacht, maar het oogt allemaal prima!
Nog meer wat ik kan doen nu het open ligt? Boutjes zijn toch gaar, dus terugzetten lukt niet meer...
A great deal of money is invested in this project and we can't allow it to fail
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Blommetje
Jahoor, de boutjes zijn los! Met een babyzaagje ingeslepen, breedste kop er op, dik in de IMAL en huppetee! Allebei netjes open!
Dus carb is open, maar ik heb geen idee wat nu.
Ik keek tegen 't licht door de sproeier en zag wel dat t wat 'dicht' zat. Hard geblazen en nu oogt t goed.
Ik had meer echt viezigheid verwacht, maar het oogt allemaal prima!
Nog meer wat ik kan doen nu het open ligt? Boutjes zijn toch gaar, dus terugzetten lukt niet meer...
je hebt de sproeier er ook uit gehaald? voor het mooie de carb in een bakkie benzine gooien
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Blommetje
Ja, sproeier er uit gedraaid. Die zit nog in een soort langere schacht, met gaatjes bovenin.. Die ogen ook goed!
Heb nog wat benzine staan, zal het er even inmikken.
gaatjes doorgeprikt/uitgeblaast ?
ooh wacht neit goed gelezen.
Als je hem al uitgeblazen hebt dan nu even testen
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 7-12-2011 om 20:24 uur.