Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Hij draait bij mij ik hoef in zn 1 nog geen halve meter te lopen en hij start. Er zit net een nieuwe accu in maar hij wil maar niet ahaan
Lijkt mij niks te maken te hebben me de bougie, aangezien hij gewoon start als je hem aanduwt?
Je kan natuurlijk voor de zekerheid een nieuwe bougie halen.
Zou het probleem bij je accu of startmotor zoeken.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
pakt het tandwiel van je startmotor het andere tandwiel wel? want als hij draait doet hij het wel maar draait de motor dan wel rond? als dat het niet is vind ik het moeilijk te zeggen.
Je hoeft mij niets wijs te maken over ontstekingen hoor, voor zover jij je "kennis" hebt laten zien, ben ik er al achter gekomen dat jij mentaal gewoon achter de kudde aanloopt, ga toch Senda rijden man.
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
ik heb hier een motorhispania rx50r staan.
hij wil niet starten met de e-start maar wil wel starten als je hem aanduwd. wat kan dit zijn?
Maar als je motor wel rond draait met de elektrische start, dan ligt het vaak aan het vermogen (vermogen=U*I de spanning op de polen(klemmen) keer de stroom. De Amperes die de accu moet leveren kun je meten door met multimeter Tussen de + en de zekering(zelfde kabel) te meten. Op de polen zou hij tussen de 11 en 14 volt moeten leveren. En 4 Ah de laadstroom zegmaar dat is wat hij kan leveren dus 0.4Ampere in 10 uur leveren als hij in goede conditie is. Vooral in de winter is het belangrijk je accu aan de druppellader te hangen. Anders gaat hij niet zo lang mee behalve als het een onderhoudsvrije accu is. (gel accu).
Zodra je dan de startmotor gebruikt trekt hij op dat moment vaak rond de 14.1 en 14.4 volt en mag dus niet onder de 9 volt komen, dan sluit je dat uit in elk geval
Dit bericht is gewijzigd door wizard1894 op 13-11-2011 om 11:04 uur.